Gå til innhold

Sjokoladekapleik

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har barn som har vært med på sjokoladekapleik?

Datteren min har meldt seg på her og jeg vet minimalt om hva det er og hvordan det foregår. Finner ikke mye på nett heller, bare generelle omtaler om at alle skal få stå på senen og at alle får premie, men hvordan fungerer bedømningen? Er det vanlig å spille en eller fler stykker? Er det mange som spiller alene eller stiller de fleste opp i grupper? osv.

Anonymous poster hash: c29d2...dd0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjokoladekappleik er en veldig uformell kappleiksform. Det handler om å stå på scenen, fremføre som i å spille eller synge, ett eller flere stykker (kanskje det er et max tall på antall minutter, det varierer nok fra arrangør til arrangør). Like vanlig å stille opp alene som flere sammen. 

Det er bedømming i betydningen rangering på sjokoladekappleik, men det er mulig å få en tilbakemelding fra dommerne om nivå, hva som er bra og hva som bør øves mer på. Si i fra ved registrering hvis dere ønsker en slik tilbakemelding. 

Ta kontakt med arrangøren hvis dere har flere spørsmål, jeg er sikker på at de svarer deg med glede! Hvor er dette? 

Anonymous poster hash: e8499...f18
Skrevet

Sjokoladekappleik er en veldig uformell kappleiksform. Det handler om å stå på scenen, fremføre som i å spille eller synge, ett eller flere stykker (kanskje det er et max tall på antall minutter, det varierer nok fra arrangør til arrangør). Like vanlig å stille opp alene som flere sammen. 

Det er bedømming i betydningen rangering på sjokoladekappleik, men det er mulig å få en tilbakemelding fra dommerne om nivå, hva som er bra og hva som bør øves mer på. Si i fra ved registrering hvis dere ønsker en slik tilbakemelding. 

Ta kontakt med arrangøren hvis dere har flere spørsmål, jeg er sikker på at de svarer deg med glede! Hvor er dette? 

Det er i Asker.

Jeg vet ikke en gang hvem det er som arrangerer, men tror det er i samarbeid med kulturskolen. 9 åringen kom bare hjem og fortalte at hun skulle være med og når det var. Her har ikke mor så mye hun skulle sakt på dette området ;). Jeg er mest brukandes til transport, kakebaking ol.

Skrevet

Sjekk med Asker Spell- og Danselag!

http://www.askerfolk.no/index.php?option=com_content&view=article&id=37&Itemid=11

Takk, men jeg tror ikke det er de som er arranør. Det står ikke på terminlisten deres.

Spillelæreren til datteren min vet det sikkert, men kansje like greit bare å la jenta ordne dette selv uten inblanding fra meg. Hun begynner jo å bli stor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...