Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #1 Skrevet 7. mai 2014 Jeg fikk beskjed om at om jeg ikke kunne vente til 21 mai måtte jeg bestille privat og det koster 1300:/ har gått i ca en mnd med symptomene allerede. : brun utflod eller mye hvit utflod, tyngdefølelse og av og til smerter i livmor, kløe og svie (spesielt etter sex), smerter under sex (av og til), utrolig smertefull mens (ikke normalt for meg, føltes som rier!!) .... mange av symptomene er forenelige med kreft i underlivet...det er derfor jeg er redd:-( dksl jeg gå med dette i over to uker til eller skal jeg bestille privat (har ikke mye penger for tiden).... Anonymous poster hash: fc70d...3bb
minte 13.02.08 Skrevet 7. mai 2014 #3 Skrevet 7. mai 2014 Tror nok jeg hadde bestilt privat. Ellers kommer du til å gå å bekymre deg veldig frem til 21.mai. Har du vært hos fastlegen?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #4 Skrevet 7. mai 2014 Nå går jeg til rutineundersøkelse hos privat gynekolog hvert år allerede så jeg hadde helt klart bestilt privat. Anonymous poster hash: 48e5f...abe
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #5 Skrevet 7. mai 2014 Jeg hadde også bestilt privat. Det er nærmest tortur å gå rundt og vente så lenge. Din mentale helse er verdt 1300 kr! Anonymous poster hash: 6e476...9d9
Helene Harepus Skrevet 7. mai 2014 #6 Skrevet 7. mai 2014 Signerer de andre! Hvis det er noe alvorlig er det best å finne det ut så fort som mulig og hvis det ikke er noe farlig (som jeg krysser fingre for, for det finnes garantert utallige uskyldige forklaringer på disse symptomene!) , så slipper du å gå rundt og engste deg!
HH80 Skrevet 7. mai 2014 #7 Skrevet 7. mai 2014 Jeg hadde bestilt privat. Ikke fordi jeg tror det er no farlig men for at du skal slippe å bekymre deg, sånne bekymringer er hvertfall det verste jeg vet !!!! Lykke til : ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå