Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #1 Skrevet 6. mai 2014 Sliter veldig med selvfølelsen for tiden og nå ser det ut til at jeg ikke går videre etter jobbintervju, til tross for gode kvalifikasjoner. Nå fokuserer jeg bare på de gangene jeg ikke har fått jobben etter intervju og greier ikke å snu tankene. Føler meg bare håpløs om dagen ... Andre som ikke har fått jobben de søkte ? Anonymous poster hash: 0c646...e2c
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #2 Skrevet 6. mai 2014 Ja endel ganger. Tilslutt kom drømmejobben og den fikk jeg Anonymous poster hash: 70bc6...4cb
prekæs Skrevet 6. mai 2014 #3 Skrevet 6. mai 2014 (endret) Sliter veldig med selvfølelsen for tiden og nå ser det ut til at jeg ikke går videre etter jobbintervju, til tross for gode kvalifikasjoner. Nå fokuserer jeg bare på de gangene jeg ikke har fått jobben etter intervju og greier ikke å snu tankene. Føler meg bare håpløs om dagen ... Andre som ikke har fått jobben de søkte ? Anonymous poster hash: 0c646...e2c Jada. Mange ganger:) Ta det som en erfaring og ikke et nederlag. Lykke til neste gang. Endret 6. mai 2014 av prekæs
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #4 Skrevet 6. mai 2014 Sliter veldig med selvfølelsen for tiden og nå ser det ut til at jeg ikke går videre etter jobbintervju, til tross for gode kvalifikasjoner. Nå fokuserer jeg bare på de gangene jeg ikke har fått jobben etter intervju og greier ikke å snu tankene. Føler meg bare håpløs om dagen ... Andre som ikke har fått jobben de søkte ? Anonymous poster hash: 0c646...e2c Jada. Mange ganger:) Ta det som en erfaring og ikke et nederlag. Kykke til neste gang. Takk, vet jeg gjorde et dårlig intervju også og det irriterer meg. Ja nå høres jeg ut som en veldig negativ person, er egentlig ikke det, bare 'i disse dager' Anonymous poster hash: 0c646...e2c
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #5 Skrevet 6. mai 2014 Ikke ta det så tungt. Drømmejobben var utlyst, jeg var veldig kvalifisert, og ble ikke engang innkallet til intervju:( Anonymous poster hash: 72917...e4b
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #6 Skrevet 6. mai 2014 Mange ganger dessverre. Også noen ganger at jeg var godt kvalifisert, men nei da.....Blir så skuffet hver eneste gang det skjer. Anonymous poster hash: e7271...a60
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #7 Skrevet 6. mai 2014 Godt å høre at jeg ikke er alene Hi Anonymous poster hash: 0c646...e2c
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #8 Skrevet 7. mai 2014 Jada Og det er så vanskelig, selv om man vet at det er mange søkere og litt tilfeldigheter, så tar man det jo personlig Anonymous poster hash: 193b4...c15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå