Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #1 Skrevet 6. mai 2014 Jenta på fire STINKER iløpet av en dag, det er rett og slett helt jævlig. Synes så synd på henne Det som er merkelig er at hun ikke plages av det på noen måte, ikke klør det eller svir. Det eneste er at hun bestandig er litt rød/irritert i huden. Jeg vasker henne med vann hver kveld og bruker aldri såpe.Noen råd? Har tatt henne til legen og fikk slike pinner for å ta prøver selv (vet ikke hva det heter, ser ut som store q-tips som man putter i et glass), men legen fant ingenting.Råd? Anonymous poster hash: 2a11e...113
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #2 Skrevet 6. mai 2014 Lekker hun litt? Det er jo ganske vanlig at jenter i den alderen ikke tar seg tid til å tørke seg skikkelig etter å ha tisset, eller venter for lenge med å gå på do så det kommer noen dråper i buksa. "Gammel" urin lukter jo ikke godt.... Har to jenter selv på 5 og 7 år, og de kan lukte litt tiss av og til, men aldri merket at de har stinket som du sier altså. Anonymous poster hash: f9e5d...781
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #3 Skrevet 6. mai 2014 Kan det være at hun lekker litt? Altså at det er fordi det er urin i trusen at det lukter? Evt drikker hun nok? Nå bruker jenta mi fortsatt bleie, men når hennes urin blir konsentrert lukter hun kraftig nedentil.. Anonymous poster hash: 95814...752
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #4 Skrevet 6. mai 2014 Lekker hun litt? Det er jo ganske vanlig at jenter i den alderen ikke tar seg tid til å tørke seg skikkelig etter å ha tisset, eller venter for lenge med å gå på do så det kommer noen dråper i buksa. "Gammel" urin lukter jo ikke godt.... Har to jenter selv på 5 og 7 år, og de kan lukte litt tiss av og til, men aldri merket at de har stinket som du sier altså. Anonymous poster hash: f9e5d...781 Takk for svar! Nei, det er ikke tisselukt. Det lukter veldig kjønn av henne - surt kjønn. Jeg luktet noe lignende når jeg hadde skjedekatarr, men har jo testet henne og det var ikke noe unormalt ifølge legen HI Anonymous poster hash: 2a11e...113
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå