Gå til innhold

Er dette en vakker brudekjole?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare hvis drømmen er å se ut som en bløtkake.

Anonymous poster hash: 7faa0...d59

Skrevet

Fantastisk hvis man har litt høyde. Jeg er under 1.60 og hadde sikkert sett ut som en hagegnom i den.

Anonymous poster hash: 31c9d...c32

Skrevet

Ja, og jeg er ikke enig i bløtkake kommentaren.

Anonymous poster hash: c7c98...ffa

Skrevet

Vet ikke om det ligner bløtekake, men det var stygg. Too much, veldig lite pen og litt sånn wanna-be-royal kjole

Anonymous poster hash: 14180...d05

Skrevet

Du skal jaggu se ut som den modellen for å kle den kjolen. Selv er jeg normal slank, men ikke spinkel, og prøvde en ganske lik kjole da jeg skulle gifte meg i fjor, og jegbble så skuffa da sen kom på. Som de andre skriver her, så ble det skikkelig bløtkakekjoleø endte opp med noe helt annet enn jeg så for meg :-)

Anonymous poster hash: 5fa5e...0bc

Skrevet

Du skal jaggu se ut som den modellen for å kle den kjolen. Selv er jeg normal slank, men ikke spinkel, og prøvde en ganske lik kjole da jeg skulle gifte meg i fjor, og jegbble så skuffa da sen kom på. Som de andre skriver her, så ble det skikkelig bløtkakekjoleø endte opp med noe helt annet enn jeg så for meg :-)Anonymous poster hash: 5fa5e...0bc

Autocorect gone wild, again ;-)

Anonymous poster hash: 5fa5e...0bc

Skrevet

Oi oi, way to much!

Anonymous poster hash: a23e4...30f
Skrevet

Nydelig. Men man skal helst være 180 + og syltynn

Skrevet

Ja, den er vakker...absolutt. Passer nok best til en som har litt høyde og skal ha et stort og flott bryllup.

Anonymous poster hash: e7593...075
Skrevet

Ligner litt på kjolen min, men jeg skal ikke ha jakke og belte til da jeg syns det blir for mye til. I tillegg går ikke min like mye ut nede. Jeg syns selvfølgelig den er kjempepen :)

Når det er sagt var dette den type kjole jeg ikke skulle ha, jeg skulle ha en smal enkel kjole. Men etter mye prøving og tips fra de ansette ente jeg med en prinsessekjole :P kroppen min kler den helt perfekt :)

Anonymous poster hash: 86c84...940

Skrevet

Ligner litt på kjolen min, men jeg skal ikke ha jakke og belte til da jeg syns det blir for mye til. I tillegg går ikke min like mye ut nede. Jeg syns selvfølgelig den er kjempepen :)

Når det er sagt var dette den type kjole jeg ikke skulle ha, jeg skulle ha en smal enkel kjole. Men etter mye prøving og tips fra de ansette ente jeg med en prinsessekjole :P kroppen min kler den helt perfekt :)Anonymous poster hash: 86c84...940

Kjolen heter forresten galloway fra enzoani :)

Anonymous poster hash: 86c84...940

Skrevet

Jeg syntes den var nydelig

Anonymous poster hash: dcc17...549

Skrevet

Nydelig:)

Anonymous poster hash: 4192a...406

Skrevet

Nydelig!!

Og jeg tror ikke du MÅ se ut som en modell for å være fin i den!

Anonymous poster hash: 960a6...d0b
Skrevet

Ser ut som de aller fleste kjolene en finner i butikkene nå. Nesten umulig å finne noe enkelt med lite skjørt. 

Anonymous poster hash: db334...3fa
Skrevet

for vid i skjørtet for min del, men overdelen var fin :)

Skrevet

Kjedelig og mangler fullstendig det lille ekstra. Men det er jo få som sier "uffda, du bomma litt på kjolen du" til en brud på bryllupsdagen, så det er ingen fare for at dagen blir ødelagt selv om man velger en gørkjedelig kjole med feil snitt.

Anonymous poster hash: 8408c...9df
Skrevet

Grusom. Sorry. Alt for mye!

Anonymous poster hash: 14180...d05

Skrevet

Jeg prøvde en slik kjole og den satt veldig pent. Men jeg er 180 cm og veldig slank. Mange mente jeg måtte gå for den kjolen men jeg personlig følte meg ikke vel i en slik kjole. Alt for spjåket opp for meg.. Hver sin smak og lyst.

Skrevet

Jeg likte den ikke. Det vakre ansiktet hennes forsvant i all kremen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...