Makemyday Skrevet 6. mai 2014 #1 Skrevet 6. mai 2014 Sykehuset jeg skal føde på, har akkurat sluttet å gi lystgass som smertelindring. Det er kun lystgass jeg har brukt ved mine tidligere fødsler, så denne gangen blir det noe annet forhåpentligvis. Er ikke begeistret for det, men føler at jeg trenger smertelindring, selv om jeg har veldig raske fødsler. Har lest litt om de forskjellige alternativene, og lurer på om jeg kanskje kan satse på spinalbedøvelse. Lurer på om dere som har erfaring med spinalbedøvelse kan fortelle hvordan det virket på dere. Både fordeler og ulemper? Er det jordmoren som setter den, eller må det være en lege?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå