Gå til innhold

Er dette normal oppførsel av voksne folk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var hos en bilforhandler da det kom en en ung mann som tydeligvis er en kjent fotballspiller. To godt voksne fruer (tydeligvis mor og datter på ca 45 og 65 år) nærmest stormet bort og begynte å skryte av han, hvor flink han var, hvor bra laget var og hvor kjekk (!!!) han var. Da var hans største fans må vite.

Gutten var høflig og svarte fint selv om man kunne se at han var tydelig ille berørt. Det er en ganske stor forhandler med mange ansatte og kunder og absolutt alle fikk med seg dette opptrinnet.

Det toppet seg da fruene drog frem telefonene sine og begynte å fotografere. Først gutten alene, så med mor, så med datter og så måtte en selger ta av alle tre.

Jeg satt i en sofa to meter fra og ventet på at de skulle ferdigstille bilen min, så jeg fikk med meg alt og jeg følte at jeg satt med haken på knærne :o stakkars gutt som bare skulle kikke litt på biler.

Er det virkelig sånn oppførsel 'kjente' mennesker opplever når de er ute som privatpersoner? Er det noen her som kunne tenke seg å spør en mann som var 20-40 år yngre om bilder og klem?

Eller er det jeg som kommer fra bøgda og ikke er vant til å se kjendiser (det skal sies at jeg ikke aner hvem mannen var da jeg heller ser gresset gro enn å se en hel fotballkamp) og at dette er helt normal oppførsel?

Han var ganske rød på ørene da han endelig kom seg videre.

Anonymous poster hash: 903a6...131

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkar fyr! Håper han greier å frigjøre seg fra mor og søster snart!

Det første som slår meg er at moren og søsteren lever gjennom denne unge mannen. De soler seg i hans prestasjoner og kjendisstatus som om det var dem som var ansvarlig for det.

Det blir stusselig, for selv om de tydeligvis er stolte av ham, så er det ting i deres liv som de prøver å fylle gjennom ham.

Ikke bra.

Anonymous poster hash: a8de9...e83
Skrevet

Det første som slår meg er at moren og søsteren lever gjennom denne unge mannen. De soler seg i hans prestasjoner og kjendisstatus som om det var dem som var ansvarlig for det.

Det blir stusselig, for selv om de tydeligvis er stolte av ham, så er det ting i deres liv som de prøver å fylle gjennom ham.

Ikke bra.

Hehe...

Skrevet

Ikke bra.

Av og til kan det være lurt å lese et innlegg to ganger før man svarer.

HI: jeg håper da virkelig ikke dette er vanlig oppførsel. Møter man sitt største idol og spør etter autograf og bilde er det en ting, men man kan jo godt te seg som folk selv om man blir litt starstruck.

Skrevet

Tydeligvis,  jeg opplever til stadighet mennesker  med manglende sosial intelligens. Dette var vel noen av dem.  :kari:

Anonymous poster hash: dd52b...737
Skrevet

Jeg tror nå kanskje de to også er fra bygda. .. for folk som bor i en by med alle disse 'kjente' folkene de går ikke bort og oppfører seg sånn. Vi er vant til å se dem.

Og vi nordmenn er faktisk veldig lite frempå når det gjelder kjendiser. Har vel både med å være forsiktig å gjøre og at janteloven står sterkt.

Anonymous poster hash: 1f212...7db

Skrevet

Hehe, jeg er fra "bygda" og det ville ikke falt meg inn å gjøre noe slikt! Dette handler f.o.f om sosial intelligens, eller mangelen på den i dette tilfellet.

Skrevet

Har en venninne som er sånn. Bare viker banen jeg da. Pleier å overse kjendiser selv. De er da bare mennesker de også. Blir ikke så imponert bare fordi noen er flinke på ski eller har ansiktet sitt på tv.

Anonymous poster hash: e627c...fc8
Skrevet

For noen er det nok normalt. For de fleste er det derimot utenkelig oppførsel.

Anonymous poster hash: e95f6...301
Skrevet

Håper flertallet klarer å styre seg når de er over fjortisstadiet.. Nå kjenner jeg ikke igjen familie før de omtrent står oppå meg hvis jeg er ute og går, så kjendiser driter jeg maks i:p

Skrevet

Ikke bra.

Hva er det egentlig du svarer på???

😂

Anonymous poster hash: f82ea...7d8

Skrevet

Jeg kjenner en som er kjent komiker i Bergen å sånn oppførsel møter han på ofte!

Litt kjedelig å finne på noe med han når folk stopper han så ofte å begynner å snakke med han når han egentlig er ute med meg.

Men som han sier så vil det være uhøflig å bare si at det ikke passer nå,

Er både menn og damer som kommer bort faktisk.

Syns synd på han til tider,for må jo være litt kjipt å oft ebli avbryt av fans når han er ute for å faktisk ha det kjekt med kameratene sine

Anonymous poster hash: ad3fa...843
Skrevet

Ikke bra.

Hun misforstod og trodd det var snakk om denne unge mannens mor og søster. Det var vel ikke så vanskelig å skjønne ut i fra svaret? Ikke nødvendig å terpe på det.

Anonymous poster hash: e95f6...301

Skrevet

Ikke bra.

det var ikke moren og søsteren hans.. det var to fremmede som løp bort til han :)

Anonymous poster hash: ccd47...6a7

Skrevet

Ikke vanlig norsk oppførsel (annet enn i fylla). Var derimot i japan nylig med ei lyshåra liten jente. Hun fikk omtrent samme behandling bortsett fra at godt voksne damer kunne finne på å dra henne i håret osv osv.....

Anonymous poster hash: 3fd2b...e53

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...