Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #1 Skrevet 6. mai 2014 For å ta bort litt mage,rompe og lår? Anonymous poster hash: 1e50d...128
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #3 Skrevet 7. mai 2014 Da må du slanke deg.... Utfall, markløft f.eks. - du kan ikke forvente at noen lager et helt treningsprogram for deg her. Anonymous poster hash: 67a1a...e99
Gjest thricane Skrevet 7. mai 2014 #4 Skrevet 7. mai 2014 Hvis du har råd, så ville jeg investert i boka til Martin Norum. Jeg har mye glede av den.
MrsMilla Skrevet 7. mai 2014 #5 Skrevet 7. mai 2014 Tja, du kan jo starte med et par styrkeøvelser i uka med de flotte nye vektene dine :-) Tror jeg ville hatt med knebøy, markløft, utfall, push-ups, ryggøvelser, biceps og triceps, franskpress og skulder iallefall i starten. Da blir hele du litt mer trent jevnt over. Å fokusere på kun et område funker ofte dårlig, lurt å ta helheten, så får du heller ta i litt ekstra på knebøy og markløft. Du bør absolutt supplere med kondisjonstrening, så å finne fram sykkelen eller løpe litt i oppoverbakke i terreng eller likende med greie intervaller kan jo være smart mtp målene dine.
LeTwinsA Skrevet 7. mai 2014 #6 Skrevet 7. mai 2014 Jeg kan anbefalle Jillian Michaels treningsvideoer på nett. 30 days shred feks. du trenger jo ikke kjøre prg hver dag. hun har også yoga program. slanketrenings program etc etc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå