Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #1 Skrevet 6. mai 2014 Svigers bor 5 min unna, og en av de eller begge kommer innom flere ganger i uka, enten tidlig i helgene eller midt i leggetiden til barna. Jeg blir snart sprø. De har fått beskjed om å si fra når de kommer, men nei! Er så sliten av at leggingen tar 2 timer de kveldene de kommer, og det blir liksom aldri rutine på det. Og lei av og ikke kunne kose meg i morgenkåpen et par timer i helgene og bare ta livet med ro. Mannen har snakket med de flere ganger, og jeg har sagt mitt til de. Neste gang kommer jeg til å eksplodere! Har også nevnt for mannen at jeg ønsker at vi flytter, men det er så drastisk. What to do ? Anonymous poster hash: 545a5...aa0
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #2 Skrevet 6. mai 2014 Svigers bor 5 min unna, og en av de eller begge kommer innom flere ganger i uka, enten tidlig i helgene eller midt i leggetiden til barna. Jeg blir snart sprø. De har fått beskjed om å si fra når de kommer, men nei! Er så sliten av at leggingen tar 2 timer de kveldene de kommer, og det blir liksom aldri rutine på det. Og lei av og ikke kunne kose meg i morgenkåpen et par timer i helgene og bare ta livet med ro. Mannen har snakket med de flere ganger, og jeg har sagt mitt til de. Neste gang kommer jeg til å eksplodere! Har også nevnt for mannen at jeg ønsker at vi flytter, men det er så drastisk. What to do ? Anonymous poster hash: 545a5...aa0 Lås døren Anonymous poster hash: c3483...861
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #3 Skrevet 6. mai 2014 Det har vi også gjort en gang. Da gikk de og banket på kjøkkenvinduet mens de ropte på oss. Flaut! Og dette er liksom oppegående mennesker som er godt likt av "alle". Anonymous poster hash: 545a5...aa0
BareMas Skrevet 6. mai 2014 #4 Skrevet 6. mai 2014 Ville avvist de i døren med ett "beklager, det passer dårlig med besøk akkurat nå, men kom gjerne igjen i morgen i 4-5tiden" eller noe sånt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå