Gå til innhold

170 og 50 kg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye bør jeg gå ned?

Anonymous poster hash: 02542...d38
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bør gå ned 20 kg

Anonymous poster hash: fff38...ae8

Skrevet

Nei 25kg. Så er du sikker på at du kommer inn i de rette str!!

Anonymous poster hash: 741a6...29a
Skrevet

Bli der du er. El gå opp to kilo.

Anonymous poster hash: 51388...531

Skrevet

opp minst 3 kg, for å komme deg fra undervekt til normalvekt.  men håper du heller troller da ;)

Anonymous poster hash: aa3cc...50c
Skrevet

Du burde vel heller legge på deg mer og trene styrke for en strammere kropp.

Anonymous poster hash: b9f00...f4c

Skrevet

Regner med at det du ønsker er å få bekreftelse på at du er tynn. Og at du også gjerne vil høre at du er undevektig. Det er ikke uvanlig når man er spiseforstyrra.

Det er du, men du har masse å gå på. Nå har du en bmi på rett over 17. Du blir ikke lagt inn før du kommer under 15.

Stå på. Ni av ti anorektikere dør ikke av det...

(Eventuelt vær fornøyd der du er, og hvis du ikke klarer å være det; skaff deg hjelp. Når man tror at man må gå ned når man allerede er undervektig har man et forskrudd kroppsbilde.)

Anonymous poster hash: 2e359...51e

Skrevet

Lagt inn? Har veid 49 ( 6 uker på vei) og er 170 høy. På 48 var jeg altfor tynn og på 42 selvfølgelig syk men innleggelse haha nei.

Skrevet

Ja Foballfrue, du er tynn, men kan alltids få ned litt til ;-)

Trollemor!!

Anonymous poster hash: 05929...aa0

Skrevet

Oida. Få i deg mat!! Mye!!

Anonymous poster hash: 37c14...0c6

Skrevet

Lagt inn? Har veid 49 ( 6 uker på vei) og er 170 høy. På 48 var jeg altfor tynn og på 42 selvfølgelig syk men innleggelse haha nei.

Gi faen i å drive pro-ana her inne. Jada, du er tynn. Det er fint og flott, men du gir et pittelite hint her om at du vet at det er feil? Fokuser på deg selv fremfor å snakke vekt og tall her inne, når du tydeligvis har et problem. Hvis dette bare er trolling før du hvert fall holde kjeft, siden dette er et alvorlig tema for mange! 

Men du har rett, det er ikke barebare å bli innlagt, selv med BMI på 15. Man får nok tilbud om det (de aller fleste anorektikere takker selvfølgelig nei), og blir satt på tvangstiltak først når det er livstruende. 

Anonymous poster hash: 83206...f73

Skrevet

Dette er noen år bak i tid , vært frisk i 15 år. Svarte kun på innleggelse og bmi , men nei var ikke akuratt frisk og rask på 42 kilo men hadde vett nok til å komme meg opp selv. Idag veier jeg 55 og er sunn og sterk .

Skrevet

Kjenner jeg blir litt provosert av dette jeg. Jeg er 181 cm, og veide 48 kg på det tynneste. Det var ikke pent, ikke sunt og langt fra ålreit med tanke på alle blikk og kommentarer jeg fikk! Du skal ikke ned et eneste gram. Du bør gå opp, men det er jeg sikker på at du vet selv! Jeg har gått opp til 60 kg nå, og er fortsatt ikke feit for å si det sånn. Var dårlig hele påsken og innlagt på sykehus, og når man ikke har noe å gå på, så kan det faktisk bli fatalt!

Anonymous poster hash: f46c5...a3d
Skrevet

Hvis du mener dette seriøst, hi, så bør du ta deg en tur til psykolog for å få ett normalt syn på kropp og mat. Du er alt for tynn!!

Anonymous poster hash: cb369...002

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...