Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #1 Skrevet 6. mai 2014 Hver eneste dag er det noen som absolutt MÅ kommentere om folk skriver litt feil. Er sykelig om det er samme person. Irriterende når den kritikken overtar div tråder. Er det ikke psyken det er noe med, er du/dere enormt barnslige. Anonymous poster hash: 1df4e...e93
Roheryn Skrevet 6. mai 2014 #2 Skrevet 6. mai 2014 Jeg har! ...men jeg er, hånden på hjertet, ikke av dem som pirker på rettskriving her inne. Med mindre det er høyst betimelig Jeg benytter forum som dette til å øve meg på å IKKE la meg plage over andres skrivefeil
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #3 Skrevet 6. mai 2014 Jeg har nok en smule anstrengt forhold til skriveleifer, men bare mine egne. Om jeg oppdager en feil i innleggene mine, må jeg inn og redigere selv om meningen kommer tydelig frem uansett. Jeg kommenterer aldri andres feil, kanskje bortsett fra i en parentes om jeg likevel skal svare på innlegget. Men det er kun på feil som aldrig, komm, skjole osv - bare sånn for opplæringens skyld. Anonymous poster hash: 32bf8...4dc
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #4 Skrevet 6. mai 2014 Jeg river meg i håret av skriveleifer, men klarer å holde kjeft så lenge det ikke er i jobbsammenheng der jeg leser korrektur eller mannen som ber meg se over noe. Men ja, er vel bortimot tvang;) Anonymous poster hash: a6ba6...55c
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #5 Skrevet 6. mai 2014 Jeg irriterer meg over alle skrivefeilene, men jeg pleier ikke å kommentere de. Anonymous poster hash: 64054...7d7
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #6 Skrevet 6. mai 2014 Jeg lider jo faktisk av tvangshandlinger og -tanker, men jeg kommenterte først en skrivefeil her inne for kort tid siden. Av alle skrivefeiler folk kommer med, måtte noen skrive "psykriatiker" før jeg ikke kunne la være å skrive noe. Når noen kommer med tastefeil, går det helt greit. Det skjer jo de fleste, inkludert meg selv. Men tydelige skrivefeil gjør at jeg river meg i håret og forlater tråden. Anonymous poster hash: 4b2a1...dbf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå