Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #1 Skrevet 6. mai 2014 Har plutselig fått flimmring i øynene. Fokuset er helt rart. Er 34 uke. Var hos jm i går. Blodtrykk ok. Urin ok. Liv i magen. Ok. Hva er dette? Kom gradvis for en liten time siden. Klarer å se. Men ikke bra. Og det flimrer forrann øynene. Sorry hvis skrivefeil. Ser ikke så godt. Anonymous poster hash: 828d6...ce4
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #2 Skrevet 6. mai 2014 Da synes jeg at du skal ringe legevakten! Når synsforstyrrelsene kommer så fort og du ikke ser bra, da kontakter du legevakten! Ikke vent! Trenger ikke være noe alvorlig, men slike ting skal alltid sjekkes! Anonymous poster hash: d671f...cea
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #3 Skrevet 6. mai 2014 Men jeg føler meg ok. har bare litt hodepine.. ikke migrene. For det har jeg hatt før. Og da trodde jeg at jeg sku dø.. dette virker helt anderledes.. ?? Veldig usikker nå. Tror ikke jeg hadde turd å kjøre bil. Og mannen jobber til 22 i kveld. Anonymous poster hash: 828d6...ce4
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #4 Skrevet 6. mai 2014 Er alene hjemme. Til seint.. og vil ikke rope ulv for ingenting. Var på sykehuset søndagen. Forde jeg kjente lite liv. Aøt ok ! Og hos jm i går. Slt ok.. hmm Anonymous poster hash: 828d6...ce4
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #6 Skrevet 6. mai 2014 Kan være et migreneanfall med aura. Da kan symptomene være synsforstyrrelser, nummenhet i ene side av ansiktet for så å få hodepine. Anonymous poster hash: 58645...93b
*Nøtta* Skrevet 6. mai 2014 #7 Skrevet 6. mai 2014 Da ringer du til føden og forteller de hvordan du føler deg, og så får du sikkert komme inn på en sjekk. Bedre med en gang for mye, enn en gang for lite, ikke sant? og hodepine og flimring sammen KAN tyde på svangerskapsforgiftning..
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #8 Skrevet 6. mai 2014 Men jeg føler meg ok. har bare litt hodepine.. ikke migrene. For det har jeg hatt før. Og da trodde jeg at jeg sku dø.. dette virker helt anderledes.. ?? Veldig usikker nå. Tror ikke jeg hadde turd å kjøre bil. Og mannen jobber til 22 i kveld. Anonymous poster hash: 828d6...ce4 Ring legevakten likevel! Som sagt, trenger ikke være alvorlig, men hvis det skulle være noe så er det ikke noe du skal vente med. Ring legevakten og fortell akkurat hvordan du har det, ikke underdriv. Når du forteller dem hvordan du har det så tar de den faglige vurderingen på hva det kan være, risiko osv. og da sier de om de vil ha deg inn. Kan du ikke kjøre selv så må du få noen til å kjøre deg eller ta taxi. Men ring legevakten, da får du svar på om de vil ha deg inn eller ikke. Anonymous poster hash: d671f...cea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå