Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #1 Skrevet 6. mai 2014 Hvordan fant dere det ut? Hvordan sa du ifra? Er dere sammen ennå? Anonymous poster hash: 0a35d...a08
TrueColours Skrevet 6. mai 2014 #2 Skrevet 6. mai 2014 Var på fest ilag, venninna mi ble lei seg så jeg fulgte henne hjem og sovnet på sofaen hennes mens jeg venta på at hun skulle sovne. Våknet senere og prøvde å ringe han, men var ingen svar. Gikk tilbake dit vi hadde vært på fest og da lå han naken i senga med en like naken 17 år gammel jente. Ble sint og skjelte dem ut, gikk og han ble bare der. Kom ikke hjem før sent på kvelden. Krangling, roping, hormoner (gravid), kasta han ut flere ganger. Vi prøvde å ordne opp siden vi skulle bli foreldre, det funket en liten stund til jeg fant ut at han fikk nakenbilder og videoer fra andre jenter når han jobbet og jeg var hjemme med babyen på noen uker. Dumt av meg å tro at han hadde forandret seg...
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #3 Skrevet 6. mai 2014 Var på fest ilag, venninna mi ble lei seg så jeg fulgte henne hjem og sovnet på sofaen hennes mens jeg venta på at hun skulle sovne. Våknet senere og prøvde å ringe han, men var ingen svar. Gikk tilbake dit vi hadde vært på fest og da lå han naken i senga med en like naken 17 år gammel jente. Ble sint og skjelte dem ut, gikk og han ble bare der. Kom ikke hjem før sent på kvelden. Krangling, roping, hormoner (gravid), kasta han ut flere ganger. Vi prøvde å ordne opp siden vi skulle bli foreldre, det funket en liten stund til jeg fant ut at han fikk nakenbilder og videoer fra andre jenter når han jobbet og jeg var hjemme med babyen på noen uker. Dumt av meg å tro at han hadde forandret seg... Makan til mannfolk som kan gjøre slik med sin gravide samboer! Anonymous poster hash: f8773...b88
TrueColours Skrevet 6. mai 2014 #4 Skrevet 6. mai 2014 Jeg unner ingen å oppleve noe slikt, verken som gravid eller ikke gravid. Var helt jævlig og jeg tvilte på meg selv som kjæreste og samboer i lang tid etterpå enda det var han som gjorde noe galt.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #5 Skrevet 6. mai 2014 Jeg merket at det var noe med han.. blikket hans vek ørlite grann og han begynte å dusje om kvelden i tillegg til den faste rutinen hans som var dusjing om morgenen... Jeg sa rett ut: Jeg vet det er noe med deg nå, men jeg er ikke sikker på hva det er. Ha såpass respekt for meg at du forteller! Og han fortalte gjennom snørr og tårer at han var hjelpeløst forelsket i en dame på jobb og hadde hatt sex med henne tre ganger.. Vi er ikke sammen lenger. Han er ikke sammen med denne damen heller. Han angrer, og det kan se ut som jeg er i ferd med å gi han en sjanse til etter 5 år sammen og et halvårs pause nå.. elsker han men er fremdeles eitrandes forbannet på egoisten! Vet ikke hva det blir til... Anonymous poster hash: de564...4e3
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #6 Skrevet 6. mai 2014 Han gikk ut eller forsvant når mobilen hans ringte, fikk meldinger seint på kvelden, brukte mye tid på pc`n og la ned siden om jeg kom. Dama tagga han tilslutt i bilder..ingen avslørende men jeg måtte få det bekreftet og sjekket mailen hans. Fikk det bekreftet der. Er ikke sammen i dag og kommer aldri til å bli det heller. Anonymous poster hash: 4cdd9...95c
Isola&Lille+julegave Skrevet 6. mai 2014 #7 Skrevet 6. mai 2014 Skulle egentlig ikke komme hjem før dagen etter, men ble ferdig tidligere enn planlagt. Dro hjem og fant samboer naken med ei annen dame. Skikkelig klassisk! Ble slutt der og da. Aldri i verden om jeg kunne tilgitt!!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #8 Skrevet 6. mai 2014 Hun andre damen kontaktet meg på facebook faktisk. Det viste seg at hun var visst også sammen med han,men hun hadde en dårlig følese av at han var utro. Hun hadde sett at jeg kommenterte det ene bildet hans å dermed tok hun kontakt å spurte hvordan jeg kjente han å forklarte at hun var sammen med han men hadde en følese av at han var utro. Tok ikke dritten tilbake nei! Nå har han funnet seg ett nytt leketøy,å til tross for at jeg har advart hun,så er hun likevel blind av kjærlighet å har ingen planer om å gå fra han. Anonymous poster hash: b6d74...2db
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #9 Skrevet 7. mai 2014 Jeg merket at det var noe med han.. blikket hans vek ørlite grann og han begynte å dusje om kvelden i tillegg til den faste rutinen hans som var dusjing om morgenen... Jeg sa rett ut: Jeg vet det er noe med deg nå, men jeg er ikke sikker på hva det er. Ha såpass respekt for meg at du forteller! Og han fortalte gjennom snørr og tårer at han var hjelpeløst forelsket i en dame på jobb og hadde hatt sex med henne tre ganger.. Vi er ikke sammen lenger. Han er ikke sammen med denne damen heller. Han angrer, og det kan se ut som jeg er i ferd med å gi han en sjanse til etter 5 år sammen og et halvårs pause nå.. elsker han men er fremdeles eitrandes forbannet på egoisten! Vet ikke hva det blir til... Anonymous poster hash: de564...4e3 Jeg ville aldri tatt han tilbake. Han har jugd til deg. Ført deg bak lyset. Du var ikke nok for han. Tatt vekk tilliten. Løøøøøøp Anonymous poster hash: 52ad5...14e
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2014 #10 Skrevet 7. mai 2014 Min mann ble plutselig veldig opptatt av å trene. Han ble irritabel mot meg, og det virket bare som han så negative sider ved meg. Han hadde med seg telefonen overalt, og satt mye på pcen. Jeg gjorde noe jeg ikke burde, snek meg inn på hans facebook... Og riktig nok, han hadde et temmelig heftig forhold til ei på jobb. Vi holdt på å gå fra hverandre, men fordi mannen min la seg langflat var jeg villig til å prøve familieterapi før vi tok avgjørelsen om å bryte helt. Nå flere år etter, og etter mye snørr og tårer kan jeg si at forholdet vårt er bedre enn noensinne. Kall meg naiv, men etter alt vi har gått igjennom tror jeg virkelig ikke mannen min ville gjort det samme igjen. Her har vi nå full åpenhet når det gjelder telefon og passord...og behovet mitt for å sjekke forsvinner gradvis! :-) Jeg er ikke så naiv at jeg ikke tror dette kan ramme meg igjen, men jeg føler vi begge har fått en diger lærepenge! Anonymous poster hash: 85bc5...505
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå