Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #1 Skrevet 6. mai 2014 Spiser dere noe rett etter trening? F.eks en banan? Og eventuelt hva blir første måltid etter trening? Hilsen en med null peil Anonymous poster hash: a285f...9a2
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #2 Skrevet 6. mai 2014 Spiser karbohydrater. Bananhavrepannekaker eks Anonymous poster hash: add7e...a6f
MrsMilla Skrevet 6. mai 2014 #3 Skrevet 6. mai 2014 Spiser dere noe rett etter trening? F.eks en banan? Og eventuelt hva blir første måltid etter trening? Hilsen en med null peil Anonymous poster hash: a285f...9a2 Kommer an på når treningen foregår. Om det er rett etter frokost, blir det gjerne en kjapp banan, eller ei halv brødskive med kyllingpålegg. Er det på kvelden, blir det ofte litt bønner og en god smoothie uten sukker med masse bær, frukt og yoghurt naturell. Er det rett før middag, tar jeg meg et eple og så middag. Det viktigste er å få i seg næring etter trening. Det bør ikke gå lenge til man har et greit måltid, ellers fungerer ikke kroppen min, og treningsøkta får mindre effekt.
Love my kidz Skrevet 6. mai 2014 #4 Skrevet 6. mai 2014 Det beste er karbohydrater før trening, grov, ikke rask. Etterpå må man ha proteiner. Jeg tar enten en proteinshake eller en skyr umiddelbart etter treningen. Banan er også bra. Så dusjer jeg, og så lager jeg meg et måltid med enten egg eller proteinrik kjøtt, f.eks kylling.
Major HotLips Houlihan Skrevet 6. mai 2014 #5 Skrevet 6. mai 2014 Jeg drikker styrk sjokolademalk rett etter trening. Etter en dusj spiser jeg knekkebrød med pålegg, en omelett, yoghurt naturell med musli eller litt middagsrester, alt ettersom hvor hard treningen var og hvor lenge jeg trente. Knekkebrød metter liksom ikke godt nok når du har vært på en 3-4 timers sykkeltur
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #6 Skrevet 6. mai 2014 Jeg trener bare vanlige timer på Sats, eller løper en 10-15 km, og da trenger man ikke spise noe spesielt. Det er vel for de som trenger mye og lenge. Så jeg pleier å spise kveldsmat som vanlig, ca 1 time etter trening. Da spiser jeg tre knekkebrød med pålegg. Anonymous poster hash: 9d542...726
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #7 Skrevet 6. mai 2014 OK : ) jeg trener ikke lange økter. Trener rundt 40-50 min. Og da enten jogger jeg eller trener i stua med playstation spill på tven. Har nettopp begynte begynt å trene etter mange års opphold dvs har ikke trent på 10 år siden jeg var type tenåring, så er helt blankt på dette her. Men takk for tips H.I Anonymous poster hash: a285f...9a2
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #8 Skrevet 6. mai 2014 mat! Er du ikke toppidrettsutøver, trenger du ikke annet enn helt vanlig sunn mat! Anonymous poster hash: c13e2...6ea
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #9 Skrevet 6. mai 2014 ps! Jeg trener 10-15 timer i uken..... Anonymous poster hash: c13e2...6ea
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #10 Skrevet 6. mai 2014 Havregrøt Anonymous poster hash: 8a508...53e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå