Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #1 Skrevet 6. mai 2014 Hva syns dere? litt amputert eller er det pent? skal uttales som Elise men uten E på slutten Anonymous poster hash: 7a530...4b7
☆☆☆ Skrevet 6. mai 2014 #2 Skrevet 6. mai 2014 (endret) Ville ikkje valgt eit namn der dei færraste umiddelbart kjenner til uttale eller i det heile tatt oppfattar som namn. Eg har nemlig eit slikt namn sjølv, og opplever stadig at folk "rettar på" uttale og/eller skrivemåte, som om eg skulle ha sagt/skreve feil. Endret 6. mai 2014 av ★
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #3 Skrevet 6. mai 2014 Amputert. Elise er veldig pent da. Tror folk vil slite med å uttale det riktig, kanskje en annen skrivemåte gjør det enklere? Anonymous poster hash: 0c2fc...38d
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #4 Skrevet 6. mai 2014 Jeg liker det! Jeg legger trykk paa E'en da. Anonymous poster hash: 077ae...e4d
monson Skrevet 6. mai 2014 #5 Skrevet 6. mai 2014 jeg hadde utalt navnet med en lang i. "Eliis". men om det skal utales som elise så synes jeg dere burde ha med e på slutten også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå