Gå til innhold

Hvor mange cm er du rundt låret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Målt på det tykkeste?

Anonymous poster hash: c48c1...5ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

51 cm på det tykkeste punktet.

Anonymous poster hash: 89b20...2af

Skrevet

59 cm.

Er 174 cm høy og 79 kg, 12-14 kg overvektig med andre ord...

Anonymous poster hash: 33ccd...f93
Skrevet

52 på det tykkeste. 159 og 52kg

Anonymous poster hash: 1eb76...fd8

Skrevet

169cm mente jeg :)

Anonymous poster hash: 1eb76...fd8

Skrevet

nå er jeg gravid og feit,,men målet er 61cm :-0 haha huff..

Skrevet

Jeg er 63,5 cm på det tykkeste.

Men jeg er 179 høy og veier 73 kg.

Kunne godt tenke meg å gå ned 3-4 kg :-)

Anonymous poster hash: ba1a5...f05

Skrevet

73 cm

Anonymous poster hash: df439...9c9
Skrevet

51. Er 160 cm og 55 kg.

Anonymous poster hash: 91091...f18

Skrevet

20 cm.

Anonymous poster hash: d6283...f00

Skrevet

49 cm.  er 160 høy og 49  kg tung

Anonymous poster hash: 92bf3...78a
Skrevet

20 cm. Anonymous poster hash: d6283...f00

20cm rundt låret??? :-0 oj!

Skrevet

54 cm og det viste jeg faktisk fordi jeg er på tur nedover ( iallefall så håper jeg det. )

Jeg er 168, veier 62kg ( men skal ned til 56)

Anonymous poster hash: 324cb...d02
Skrevet

45 cm... Er 168 cm og 48 kg :)

Skrevet

55-56 og fornøyd:-)

Anonymous poster hash: 2c0b2...1de

Skrevet

Herregud jeg er feit :(

163 cm og 60 kg.

Er 57 cm rundt lårene..

Vil ned 10 kg men får det ikke til på rett måte, har hatt spiseforstyrrelser og i mitt hode så funker det kun å droppe spisingen :(

Anonymous poster hash: 96b32...19e

Skrevet

59 cm.

Er 174 cm høy og 79 kg, 12-14 kg overvektig med andre ord...

Anonymous poster hash: 33ccd...f93

Fascinerende hvor forskjellig man kan være bygd.

Jeg er to cm høyere enn deg, og veier 12 kg mindre enn deg - men er bare en cm mindre rundt lårene. Og jeg er dessverre ikke særlig trent.

Kropp er fascinerende :)

Alt dib-damene får meg til å gjøre - nå altså finne ut at lårene mine er 58 cm på det tykkeste. Aldri målt før ;)

Anonymous poster hash: b049b...ebf

Skrevet

56 cm rundt låret.. Er 178 lang og 62 kg

Anonymous poster hash: 38abd...f98

Skrevet

163 cm og 60 kg.

Er 57 cm rundt lårene..

Vil ned 10 kg men får det ikke til på rett måte, har hatt spiseforstyrrelser og i mitt hode så funker det kun å droppe spisingen :(

Du er ikke feit! :)

Jeg er høy, 176 cm og veier normalt 63 kg - nå veier jeg 67 kg.

De aller fleste venninnene mine har samme høyde som deg, de er mellom 158 og 162 cm. Alle sammen ligger mellom 58 og 63 kg, de fleste 60-62 kg. Og dette er slanke jenter!!!

Når jeg veier 63 kg så kommer jeg akkurat inn i buksene deres, bare såvidt det går, men det går. Og dette til tross for at jeg "på papiret" er langt slankere enn dem. Men altså ikke i virkeligheten ;) For i virkeligheten så mener andre at de er slankere enn meg :D Jeg synes det er litt komisk siden jeg "på papiret" egentlig er mye slankere enn dem.

Det man veier er bare et tall, vi er så forskjellig bygd at det å sammenligne seg med andre blir helt feil!

Det var jeg som skrev innlegg nr 17 også - kropp er fascinerende :)

Synes du er fornuftig som velger å ikke presse vekten din ned når du har hatt spiseforstyrrelser! Det viser selvinnsikt og vilje til å holde deg frisk :)

Skrevet

163 cm og 60 kg.

Er 57 cm rundt lårene..

De aller fleste venninnene mine har samme høyde som deg, de er mellom 158 og 162 cm. Alle sammen ligger mellom 58 og 63 kg, de fleste 60-62 kg. Og dette er slanke jenter!!!

Når jeg veier 63 kg så kommer jeg akkurat inn i buksene deres, bare såvidt det går, men det går. Og dette til tross for at jeg "på papiret" er langt slankere enn dem. Men altså ikke i virkeligheten ;) For i virkeligheten så mener andre at de er slankere enn meg :D Jeg synes det er litt komisk siden jeg "på papiret" egentlig er mye slankere enn dem.

Det man veier er bare et tall, vi er så forskjellig bygd at det å sammenligne seg med andre blir helt feil!

Synes du er fornuftig som velger å ikke presse vekten din ned når du har hatt spiseforstyrrelser! Det viser selvinnsikt og vilje til å holde deg frisk :)

Tusen takk for kjempefint svar :)

Jeg er nok ikke feit i den forstand nei, men føler meg jo gigantisk i forhold til det jeg var (som var alt for lite.)

Det er nok ikke noen som tenker at jeg er feit da jeg har "rett" fasong, men i mitt hode er jeg jo det. Føler på en måtte at det ble bekreftet i denne tråden.

Skrevet

163 cm og 60 kg.

Er 57 cm rundt lårene..

Tusen takk for kjempefint svar :)

Jeg er nok ikke feit i den forstand nei, men føler meg jo gigantisk i forhold til det jeg var (som var alt for lite.)

Det er nok ikke noen som tenker at jeg er feit da jeg har "rett" fasong, men i mitt hode er jeg jo det. Føler på en måtte at det ble bekreftet i denne tråden.

Du skulle virkelig ha møtt mine venninner, du :)

(Av en eller annen grunn så har de fleste venninnene mine i mange år vært så mye lavere enn meg.)

Jeg er overbevist om at hvis du hadde sett min ene venninne som er 162 cm og 63 kg så ville du sett på henne som slank! Likedan med hun ene som er 158 og 60 kg også :)

Og jeg har mange slike eksempler.

Jeg tror at det du opplever ikke bare er sykdommen din som snakker. Hvis du har lest en del av trådene om de som har gått ned i vekt, så er det mange som i lang tid sliter med å greie å se på kroppen sin som normalvektig - selv de som har gått ned 30-40 kg opplever ofte dette.

Det er nesten som om hjernen i en periode (hos noen så tar det år) nekter å se annet enn det den har sett før. Jeg var 25 kg overvektig for en del år siden, og etter at jeg gikk ned til den vekten jeg har i dag slet jeg i mange år med å ikke greie å se at jeg hadde fått en slank kropp. Følelsen jeg hadde hatt tidligere var så sterk at den farget synet mitt når jeg så meg selv i speilet.

Jeg tror at de som har veid for lite har det på samme måte.

Så vær snill med deg selv og kroppen din, tenk gode tanker om kroppen din :)

Skrevet

51 cm. 153 cm høy og 49 kilo.

Anonymous poster hash: 22d94...f76

Skrevet

60 cm. Har alltid hatt store lår.

Anonymous poster hash: f8497...33b

Skrevet

48 cm, 168 og 53kg. Egentlig ganske fornøyd, men skulle gjerne hatt tid til å trene litt mer enn det jeg gjør i dag.

Anonymous poster hash: c450b...4c1

Skrevet

62 var visst mine, lårene er absolutt det som ser størtst ut på kroppen min, men har alltid hatt en slik figur og jeg liker den:) er ikke overvektig eller noe

Anonymous poster hash: 966b4...5cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...