Ann_ Skrevet 6. mai 2014 #1 Skrevet 6. mai 2014 Jeg er 100% sykemeldt fordi jeg trenger å slappe av. Er meget trøtt så jeg sover minst en gang om dagen. Er i uke 25 så den vanlige trøttheten skulle egentlig ha gått over nå. Det er ekstremt mye stress på jobb så det skylles nok en stor del av slitenheten osv. Problemet er bare at jeg kjeder meg så innmari. Jeg liker å ha masse å gjøre og at det skjer noe hele tiden. Nå leverere jeg de store barna og går hjem for å se tv, sovner på sofaen osv. Jeg blir veldig tiltaksløs. Hvordan komme ut av det? Hvordan få tiden til å gå? Ennå nesten 4 mnd igjen....
lizzi06 Skrevet 6. mai 2014 #2 Skrevet 6. mai 2014 Hei Min fulle sympati!! Jeg hadde en periode hvor ting ikke gikk så lett under graviditeten (da hadde jeg ca 4 måneder igjen). Heldigvis hadde jeg jobben å gå til (arbeidet 40 % da). Nå har jeg 3 1/2 uke igjen til termin, og nå er jeg redd for at tiden skal løpe fra meg (føler det er mye jeg skulle ha gjort). Tips: en fast rytme hver dag, gå turer, nok (næringsrik) mat og drikke, kosttilskudd. - trimgruppe for gravide?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå