Gå til innhold

Angrer du på utroskap?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Du som har vært utro, angrer du?

Ev. hvorfor/ hvorfor ikke?

Er det lenge siden og hva var settingen?

Hvis det er over, kommer du til å være utro igjen hvis anledningen byr seg?



Anonymous poster hash: 0be1c...863
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Angrer overhodet ikke. Var i et dødt forhold som var over, jeg bare turte ikke gå. Det var det lille dyttet jeg trengte for å komme meg bort fra elendigheta...

 

Nei, jeg kommer ikke til å være utro igjen.



Anonymous poster hash: 6ff7d...24a
Skrevet

Nei, jeg angrer ikke.

Var ung og dum men det var den siste oppvekkeren som gjorde at jeg innså at forholdet jeg var i ikke var å satse på. Er mange år siden nå og kunne aldri vært utro med kjæresten min nå - eller, hvis jeg noen gang føler på lysten av å være utro mot han betyr det at jeg må slå opp.



Anonymous poster hash: efd88...96b
Skrevet

Både ja og nei.

Samboer gir meg null oppmerksomhet når han først er hjemme. Prater bare om jobben sin og reiser mye med jobben. Han kan være borte i flere måneder om gangen. Pga økonomien kan jeg ikke gå fra han slik ting er nå. Med mindre barnet mitt skal vokse opp med å se en barnevakt mer enn enn meg. Han tjener godt og på grunn av det kan jeg jobbe halv stilling, ta viderutdanning og gjøre stort sett det jeg vil på fritiden. Barnet mitt har alt hun ønsker og trenger. Stikk motsatt av hvordan de første årene hennes var da jeg var alene med henne og jobbet fulltid for slikk og ingenting.

 

Jeg "trøster" meg med en annen når samboer er borte. Har grått og tryglet han i mange år om at han må finne seg en annen jobb. Nå ser det endelig ut at han vurderer en annen stilling til høsten og jeg har avsluttet min affære på siden. Føler meg som en skitten hore og det er jeg jo å. Men håper at jeg og samboer en dag blir lykkelig sammen og at han en dag dag klarer å se meg, slik den andre mannen så meg.



Anonymous poster hash: a407c...0dc
Skrevet

Muligens ingen unnskyldning men var ung og skjønte ikke at grunnen til at jeg var utro var dårlig forhold til kjæresten og at jeg ville vekk. I ettertid har jeg tenkt en del hvorfor jeg gjorde det og nå som godt voksen dame ser jeg tydelig hvorfor. Jeg følte meg skitten og vil aldri vurdere å være utro igjen.

 

Anonymous poster hash: 01e7b...136

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...