Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #1 Skrevet 6. mai 2014 Er det noen som har erfaring med å sterilisere seg her? Jeg er blitt gravid på ulike prevensjonsmidler og ønsker meg ikke flere barn. Gynekologen anbefalte meg derfor å sterilisere meg i forbindelse med keisnersnittet jeg skal ha i sommer... Lurer på om noen her inne har gjort det og vil dele erfaringen sin med meg. Anonymous poster hash: 2b9e6...d49
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #2 Skrevet 6. mai 2014 Jeg gjorde det for 3 år siden ifm keisersnitt. Har ikke angret en dag, helt nydelig å slippe og bekymre seg ang graviditet. Anbefales hvis du er helt sikker på at du ikke skal ha flere barn. Anonymous poster hash: 473de...5b7
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #3 Skrevet 6. mai 2014 Jeg har ikke gjort det, men vurderer det selv. Blir 24 i år, men har lest at man må være 25 for å gjøre det?! Har to barn nå, og pga en helt grusom fødselsdepresjon med andremann så er det stopp! Skal sette inn spiral om noen dager, og er livredd for å bli gravid igjen. Anonymous poster hash: d0107...ad3
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #4 Skrevet 6. mai 2014 Jeg gjorde det for 3 år siden ifm keisersnitt. Har ikke angret en dag, helt nydelig å slippe og bekymre seg ang graviditet. Anbefales hvis du er helt sikker på at du ikke skal ha flere barn. Anonymous poster hash: 473de...5b7 Nei, tre egne pluss et bonusbarn får holde :-) Anonymous poster hash: 2b9e6...d49
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #5 Skrevet 6. mai 2014 Jeg gjorde det som eget inngrep for fire år siden - det er så deilig å slippe bekymring! Hvis du er sikker på at du er ferdig er det bare å hoppe i det! Anonymous poster hash: 3c814...1f0
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #6 Skrevet 6. mai 2014 Jeg gjorde det også i forbindelse med keisersnitt, kjempefornøyd med det valget. De bruker ca 10 min ekstra på snittet, men etter det merker du overhodet ingenting til at du er sterilisert, du slipper bare bekymringen for svangerskap Anonymous poster hash: 17467...480
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #8 Skrevet 6. mai 2014 Så flott at dere er fornøyde!! Fikk med brosjyre hjem med en del jeg skal skrive under på - ser ut som dette blir det riktige valget for meg. Når de nå skal åpne meg likevel, er det greit å bli ferdig med det og slippe bekymre seg mer for å bli gravid :-) HI Anonymous poster hash: 2b9e6...d49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå