Gå til innhold

Vil hjem et par dager til mamma, men

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun maser så hinsides om hva jeg kan spise eller ikke (ble mamma for en mnd siden, ammer). Blir gal, hun våker over meg som en hauk. Så sist gang jeg var der mista jeg matlysta og spiste ikke på en hel dag siden hun kommenterte på det hele tiden om hun så jeg putta i meg noe HUN trodde babyen kunne reagere på. Sa til henne i telefonen en dag at jeg hadde spist salat til lunsj og da fikk jeg høre det gitt!! Ellers er hun jo snill og grei :P Jeg er tobarnsmor og vet at man må prøve seg frem i matveien og det har jeg prøvd å forklare henne..

Anonymous poster hash: 6d0eb...f45

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt av problemet med nybakte bestemødre er at de (noen ihvertfall) tror at de er nybakte mødre;)

Min mor er også sånn, skjønner ikke at hennes erfaring ikke nødvendigvis er den eneste rette i alle andres situasjon også.

I begynnelsen synes jeg det var veldig greit, for hun hadde tross alt mye mer erfaring enn meg, men så innførte hun mer og mer av sitt regime og også en del utdatert info om hva som er greit og ikke. Da ble det nok.

Det er vanskelig å si fra uten å fornærme, men det er jo du som kjenner din baby best og du har jo til og med vært gjennom det en gang før.

Lukk ørene:)

Anonymous poster hash: d2636...66a

Skrevet

Du kan jo vente litt med å dra på besøk til henne eller bare ta korte besøk og så spise og sove hos noen andre om du gjerne vil treffe henne.

Anonymous poster hash: 1b58e...c30
Skrevet

Hun bor fire timer unna, så må jo bo med henne i et par dager isåfall. Hun er jo ikke forferdelig, men masinga om maten er det! Samboer skriver master i disse dager og er lange dager på skolen, så kjenner det hadde vært greit med fri..

Skrevet

Med hjelp# Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...