Gå til innhold

hva er det pinligste du har opplevd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: 4afc6...bfb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke opplevd så mye flaut, men ble litt flau i går når en venninne lurte på hvorfor esken med paracett jeg hadde i apotekposen var så stor og jeg måtte innrømme at det var stikkpiller.

Anonymous poster hash: 27b56...b05
Skrevet

Jeg hadde mensen og var i byen med noen venner. Gikk på do på cafeen for å bytte bind og tørket meg med papir.

Maaange timer etterpå legger jeg merke til papiret som henger bak buksa mi på utsiden med masse blod på.

Koselig å gå i Oslos gater igjen - not..

Anonymous poster hash: 73c34...79d

Skrevet

Jeg sang for full hals "i'm horny i'm horny horny horny"( sang fra 90 tallet) når jeg trodde jeg var alene hjemme. Mamma og pappa sto med store øyne da jeg kom ned trappa (var sikkert 13, glemmer det aldri). Jeg goppet på tramploine med de kjekkeste guttene i gata og boksa sprakk opp totalt bak.... jeg trodde jeg var alene hjemme og brukte en vibrerende penn som vibrator da pappa kom inn døra. Jeg har prompet høyt i familieselskao og skyllet på min mann (som tok skylden), jeg svarte ja da barnehagelæreren ropte "skjønnas" til datteren min... aner ikke hvorfor jeg gjorde det-flaut!!!!, jeg fikk mensen på besøk hos en venninde med hvit sofa... det satt sine spor:/

Anonymous poster hash: 4afc6...bfb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...