Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #1 Skrevet 6. mai 2014 Er det på vei til å bli et topplistenavn tror dere? Anonymous poster hash: 0c1f7...dc9
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #2 Skrevet 6. mai 2014 Dessverre. Da jeg hørte det før 1 år siden, så var det sjeldent og nydelig i mine ører. Nå virker det som om flere og flere kaster seg over det. Riktignok kun det inntrykket jeg har fått her. In real life, kjenner jeg kun 1 baby leonora Anonymous poster hash: 9eca1...e96
sug lut Skrevet 6. mai 2014 #3 Skrevet 6. mai 2014 Du kan jo velge Leonore, jeg kjenner en liten Leonore og synes navnet er nydelig.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #4 Skrevet 6. mai 2014 Du kan jo velge Leonore, jeg kjenner en liten Leonore og synes navnet er nydelig. Det er også pent men Leonora er favoritten. Jeg burde jo ikke la meg styre av toppliste men åh, det er så kjedelig når vakre navn blir oppbrukt! Anonymous poster hash: 0c1f7...dc9
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #5 Skrevet 6. mai 2014 Jeg vet bare om en liten Leonora, er det blitt veldig populært altså?? Nydelig navn forresten! Anonymous poster hash: 1b868...9c8
sug lut Skrevet 6. mai 2014 #6 Skrevet 6. mai 2014 Du kan jo velge Leonore, jeg kjenner en liten Leonore og synes navnet er nydelig. Det er også pent men Leonora er favoritten. Jeg burde jo ikke la meg styre av toppliste men åh, det er så kjedelig når vakre navn blir oppbrukt! Anonymous poster hash: 0c1f7...dc9 Jeg tviler på at Leonora noensinne vil kunne regnes som "oppbrukt", bruk det du liker best og blås i lister. Du skal kunne si til ungen din at "jeg fant det aller fineste navnet i hele verden til deg".
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #8 Skrevet 6. mai 2014 Sesam stasjon Anonymous poster hash: 95c0f...140
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #9 Skrevet 6. mai 2014 Datteren min heter Leonora, synes det er verdens vakreste jentenavn! Har fortsatt ikke møtt noen andre småjenter som heter det samme. Anonymous poster hash: 6d5c6...404
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå