Von Hertelhofen Skrevet 6. mai 2014 #1 Skrevet 6. mai 2014 Det må være den mest effektive reklamen jeg har sett på lenge... I morgen kjøper jeg ny tannkost
☆☆☆ Skrevet 6. mai 2014 #2 Skrevet 6. mai 2014 Kjøper ny kvar gong eg kjøper tannkrem, ei (u) vane eg har hatt i årevis.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #3 Skrevet 6. mai 2014 Her har jeg et lager av tannbørster, både til voksen og barn. Bytter ofte og etter å ha sett den reklamen blir det ihvertfall ikke sjeldnere Anonymous poster hash: e68df...746
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 6. mai 2014 #4 Skrevet 6. mai 2014 jeg har ikke sett reklamen, hva går den ut på? Tilfeldigvis byttet jeg tannbørste i dag tidlig da
Von Hertelhofen Skrevet 6. mai 2014 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2014 Den reklamen de viser nederst på siden her (iallfall på mobilversjonen)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #6 Skrevet 6. mai 2014 Ja, den reklamen er utrolig effektiv! De kommer til å merke et enormt boost på tannbørstesalget sitt nå. Fyttikatta! Anonymous poster hash: b0df3...ad3
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #7 Skrevet 6. mai 2014 Her i huset koker vi tannbørstene en gang i måneden og rett etter sykdom. Tannbørstene blir skiftet ut når bustene ikke peker rett vei lenger eller når barna trenger større børster. Tannbørstebudsjettet vårt er lavt, og den reklamen får ikk meg til å kjøpe flere. :-) (Børstehodene til den elektriske kokes også) Anonymous poster hash: 66992...fd0
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #8 Skrevet 6. mai 2014 Bytter som anbefalt ut tannkost hver tredje mnd. Men har en uvane med å bare velge colgate. Anonymous poster hash: 131bc...ad5
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #9 Skrevet 6. mai 2014 jeg har ikke sett reklamen, hva går den ut på? Tilfeldigvis byttet jeg tannbørste i dag tidlig da De viser nærbilde av bassiluskene som finnes i tannbørsten.... Anonymous poster hash: bebb6...740
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 6. mai 2014 #10 Skrevet 6. mai 2014 Den reklamen de viser nederst på siden her (iallfall på mobilversjonen) Jeg har ikke reklame hverken på fullversjonen eller mobilversjonen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå