Bustetroll Skrevet 6. mai 2014 #1 Skrevet 6. mai 2014 http://www.tv2.no/2014/05/06/nyheter/kake/rasisme/utenriks/5567682 Hahaha, noen ganger må jeg bare klø meg i hodet av alle disse rasismeanklagene.
Leselyset Skrevet 6. mai 2014 #2 Skrevet 6. mai 2014 Om det der er kanibalismesymbol... Hva er da pepperkakemenn/damer??? Eller kakemenn? Herlighet.. Før i tiden hadde man kalt den der "smily med hår", og nå er det både rasistisk og kanibalismesymbol???
Bustetroll Skrevet 6. mai 2014 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2014 Om det der er kanibalismesymbol... Hva er da pepperkakemenn/damer??? Eller kakemenn? Herlighet.. Før i tiden hadde man kalt den der "smily med hår", og nå er det både rasistisk og kanibiralismesymbol??? Ja, ganske morsomt egentlig. Stakkars bakeri Blir nok snart forbudt med svarte ting generelt. Svarte klær, svart mat, alle ord om har "svart" eller "black" i seg osv!
PrinsesseHengepupp Skrevet 6. mai 2014 #4 Skrevet 6. mai 2014 Av og til lurer jeg på om det sitter folk (med litt spesielle behov) rundt om i verden og spekulerer ut ting å kverulere om. For vanlige folk kommer vel neppe på at de må lage en krangel ut av at sjokolade er brun?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. mai 2014 #5 Skrevet 6. mai 2014 Nå er jeg veldig klar over at det forekommer hverdagsrasisme i mange fora og situasjoner. Men jesusjosefogmaria da, det får nå være grenser for hårsårhet. Dette er jo bare til å le av.
Bustetroll Skrevet 6. mai 2014 Forfatter #6 Skrevet 6. mai 2014 Kjøttkaker i brun saus og brun lappskaus blir snart fjernet fra ale butikkhyller og alle menyer !
☆☆☆ Skrevet 6. mai 2014 #7 Skrevet 6. mai 2014 Sjølvsagt er det rasistisk at sjokolade er brun på farge! Og at det finst kvit sjokolade også! Kan ikkje tenke meg det finst ein akseptabel sjokoladefarge, så vi bør snarast ordne oss med sjokoladeforbod!
Blåfrua Skrevet 6. mai 2014 #8 Skrevet 6. mai 2014 Men det er jo hvitt ansikt også? Sykt hvordan noen skal ta opp alt i verste mening.
Bustetroll Skrevet 6. mai 2014 Forfatter #9 Skrevet 6. mai 2014 Men det er jo hvitt ansikt også? Sykt hvordan noen skal ta opp alt i verste mening. Kanskje det mangler et gult?
Våryr ✿ Skrevet 6. mai 2014 #10 Skrevet 6. mai 2014 haha!! Dette er noe av det dummeste jeg har lest!! Men når vi er inne på diskusjonen. Bustretroll: du har et litt rasistisk profilbilde (IRONI). Tenk på hvor mange du støter med det?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #11 Skrevet 6. mai 2014 For det første: Nam, de så veldig gode ut! For det andre: sukk.... Anonymous poster hash: fdf88...244
Bustetroll Skrevet 6. mai 2014 Forfatter #12 Skrevet 6. mai 2014 haha!! Dette er noe av det dummeste jeg har lest!! Men når vi er inne på diskusjonen. Bustretroll: du har et litt rasistisk profilbilde (IRONI). Tenk på hvor mange du støter med det? Haha, ja huff.. Kanskje jeg skal bytte til en fargeklatt?
Katteskinnet Skrevet 6. mai 2014 #13 Skrevet 6. mai 2014 Strengt tatt så var det han talsmannen som var rasist her, ikke den stakkars konditoren. Herrejesus, folk er noen idioter!
Nodisc Skrevet 6. mai 2014 #14 Skrevet 6. mai 2014 Hadde sikkert vert rasistisk om dei berre hadde brukt kvit sjokolade óg!
sug lut Skrevet 6. mai 2014 #15 Skrevet 6. mai 2014 Jeg opplevde egentlig de hvite sjokoladetrynene som mest krenkende.
Leselyset Skrevet 6. mai 2014 #16 Skrevet 6. mai 2014 Fra nå av er det slutt på sjokolade, alt brukt godis, seigmenn (kannibalisme vet du) alle brune og lyse sauser, all mat som er brun (gjelder jo det meste av kjøtt, det blir jo brunt når det er stekt) Alle brune og sorte kjøretøy blir fjernet, vi kjører rundt i biler med neonfargede dekk, og sier du noe som helst sort/svart/black, så kaster politiet seg over deg og setter deg på glattcella så du får tenkt deg om. Det jeg vil savne mest er brunt alkohol altså <3 sukk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå