Gå til innhold

Auuuu! Hjelp. Forsterkt leggmuskel.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fulgte mini på skolen og "hoppet" over ei grøft. Når jeg landet gikk det hardt utover leggen. Var som den brakk inni og jeg ropte av smerte. Utrolig vondt å gå, og det er veldig ondt.

Har jeg "bare" fått en skikkelig forstrekkelse og vil er gå over av seg selv. Er som det svir i leggen og veldig vondt i muskelen når jeg bøyer tærne opp.

Dette har jeg IKKE tid til.

Anonymous poster hash: 83a56...970

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt.

Har enda like vondt og skulle nok vært hos legen. Må dra i morgen. Noen som har noen erfaringer?

Den "smerten" en har når en tøyer en stiv muskel- den har jeg hele tiden. Vondt når jeg tar bak på leggmuskelen.

Skrevet

du må ta is på!!!

Anonymous poster hash: ef8fd...5a0
Skrevet

En muskel kan faktisk revne, ante ikke at det var mulig før det skjedde en kompis av mannen. Uken etter at han fikk en vridning/strekk/slag mot overarmen i et fall måtte han legges i narkose så de fikk sydd sammen muskelen igjen...

Du får ta en tur til legen, er jo en million ting som kan ha fått en skade, en sene, en muskel eller kanskje en brist/brudd.

Anonymous poster hash: ecfc8...016
Skrevet

En muskel kan faktisk revne, ante ikke at det var mulig før det skjedde en kompis av mannen. Uken etter at han fikk en vridning/strekk/slag mot overarmen i et fall måtte han legges i narkose så de fikk sydd sammen muskelen igjen...

Du får ta en tur til legen, er jo en million ting som kan ha fått en skade, en sene, en muskel eller kanskje en brist/brudd.

Anonymous poster hash: ecfc8...016

Skitt! Håper ikke det er noe alvorlig altså. Vil ikke bli sykemeldt:-((

Jeg er lite flink å gå til legen men innser jeg må i morgen da jeg ikke kan jobbe. Klarer ikke bøye leggen så må nesten dra foten etter meg. Kjennes bare veldig forslått ut så tenkte dette fikset jeg:/

Hadde is på i morges. Har ikke vært hoven eller blå. Og foresten; jg ringte legen i 14 tiden men hun som til tlf mente det ikke var noe akutt om jeg ikke var hoven eller blå.

Skrevet

høres ut som strekk

Anonymous poster hash: ef8fd...5a0
Skrevet

Greier du å stå på tå? Føler du deg like sterk i begge leggene? Du kan også teste med å gå opp på tå på ett ben om gangen hvis det går greit.

Anonymous poster hash: d20ea...613
Skrevet

Greier du å stå på tå? Føler du deg like sterk i begge leggene? Du kan også teste med å gå opp på tå på ett ben om gangen hvis det går greit.

Anonymous poster hash: d20ea...613

Jeg klarer stå rett opp ned på foten men klarer ikke stå på tå. Klarer ikke gå normalt. Snur jeg meg for raskt virker det som muskelen rives sund og det gjør utrolig vondt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...