Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #1 Skrevet 5. mai 2014 Min samboer har hatt et forhold på si med ei tidligere venninne bak ryggen min ifjor. Han løy lenge og sa at han ikke hadde sex med henne eller skrev med henne. Etter at han ble avslørt så brukte mye tid på å stable livet på plass, jeg tilga og han blokkerte henne på Facebook og kuttet all kontakt. Nå nesten ett år senere er han på overnattingstur med kompiser og jeg finner at han fjernet blokkering av henne og skrev melding til henne. Siden den jævla Facebook er nede får jeg ikke sett hva han skrev til henne. Hvordan reagere og hva skal jeg gjøre? ???? Føler meg som en skikkelig taper og livet mitt ligger i grus. Igjen. Anonymous poster hash: e6691...8d1
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #2 Skrevet 5. mai 2014 For en idiot! Min erfaring er at etter alvorlig tillitsbrudd, så kan tillit bygges opp igjen én gang. Men blir det flere alvorlige tillitsbrudd så krever det enormt mye arbeid fra begge - og ikke minst vilje hos begge til å reparere det. Min erfaring er at det går dårlig. Et slikt tillitsbrudd som samboeren din nå har begått ville gjort at jeg ville slitt med å fortsatt forholdet, for jeg tror ikke jeg kunne fått tilbake tilliten til ham :/ Hvis du har tilgang til fb'en hans så gå inn så fort det er mulig og sjekk. Kan jo hende han sletter meldingene - men kanskje han glemmer å slette aktivitetsloggen, så da kan du jo sjekke der. Vet ikke hvordan du fant ut at han har fjernet blokkeringen. Men jeg ville nok konfrontert ham med det med det samme han kommer inn døra etter gutteturen. Ville sett an reaksjonen hans da og den ville avgjort om jeg ville gitt ham en sjanse til eller ikke. Trolig ville jeg det ikke. Klem til deg - husk at du fortjener en mann som ikke går bak ryggen din! Anonymous poster hash: b9b13...acf
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #3 Skrevet 5. mai 2014 Han skrev melding til henne i går stod det på aktivitetsloggen, du kan ikke skrive til noen som du har blokka. Anonymous poster hash: e6691...8d1
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #4 Skrevet 5. mai 2014 Han skrev melding til henne i går stod det på aktivitetsloggen, du kan ikke skrive til noen som du har blokka. Anonymous poster hash: e6691...8d1 Nei, han må sikkert åpne kontakten på nytt for å få skrevet melding. Virkelig dårlig gjort av ham! Anonymous poster hash: b9b13...acf
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #5 Skrevet 5. mai 2014 Vurderer å ta inn på hotell med barna imorgen, vet ikke om jeg orker å se på ham når han kommer hjem. Anonymous poster hash: e6691...8d1
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #6 Skrevet 5. mai 2014 Jeg kom inn på fb NÅ - ikke gjort det før i kveld! Det er tregt, men jeg kom i hvert fall inn. Anonymous poster hash: b9b13...acf
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #7 Skrevet 5. mai 2014 Jeg kom inn på fb NÅ - ikke gjort det før i kveld! Det er tregt, men jeg kom i hvert fall inn. Anonymous poster hash: b9b13...acf Huff... det vil si.... jeg kom inn, men ikke noe kommer opp annet enn øverste linje, ellers fungerer det ikke Anonymous poster hash: b9b13...acf
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #8 Skrevet 5. mai 2014 Vurderer å ta inn på hotell med barna imorgen, vet ikke om jeg orker å se på ham når han kommer hjem. Anonymous poster hash: e6691...8d1 Kanskje det ikke er så dumt, bare være borte når han kommer tilbake. Ikke svare ham med det samme han etterlyser deg, og når du svarer så si noe om at han har jo valgt en annen... så ser du hva han sier da. Anonymous poster hash: b9b13...acf
Gjest Antarctica Skrevet 5. mai 2014 #9 Skrevet 5. mai 2014 Utroskap er en ting. Notorisk juging er en annen. Mannen din er ikke nødvendigvis utro selv om han skriver med gamlekjæresten. Men han er en løgner. Jeg lever dårlig med løgn og forstillelse, men jeg vet ikke om det er skilsmissegrunn for deg. Hvis det bare er en melding med litt prating, er det jo bare en uskyldig løgn. Men like fullt et brudd på tilliten. Dere har nok et langt lerret å bleike om dette skal bli bra igjen.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #10 Skrevet 5. mai 2014 Utroskap er en ting. Notorisk juging er en annen. Mannen din er ikke nødvendigvis utro selv om han skriver med gamlekjæresten. Men han er en løgner. Jeg lever dårlig med løgn og forstillelse, men jeg vet ikke om det er skilsmissegrunn for deg. Hvis det bare er en melding med litt prating, er det jo bare en uskyldig løgn. Men like fullt et brudd på tilliten. Dere har nok et langt lerret å bleike om dette skal bli bra igjen. Det er jo ikke gamle kjæresten han skrev med men dame som han har ligget med flere ganger etter at vi flyttet sammen og fikk barn. Og å kutte all kontakt med henne var en forutsetning for at jeg tok han tilbake. Anonymous poster hash: e6691...8d1
Gjest Antarctica Skrevet 5. mai 2014 #11 Skrevet 5. mai 2014 Utroskap er en ting. Notorisk juging er en annen. Mannen din er ikke nødvendigvis utro selv om han skriver med gamlekjæresten. Men han er en løgner. Jeg lever dårlig med løgn og forstillelse, men jeg vet ikke om det er skilsmissegrunn for deg. Hvis det bare er en melding med litt prating, er det jo bare en uskyldig løgn. Men like fullt et brudd på tilliten. Dere har nok et langt lerret å bleike om dette skal bli bra igjen. Det er jo ikke gamle kjæresten han skrev med men dame som han har ligget med flere ganger etter at vi flyttet sammen og fikk barn. Og å kutte all kontakt med henne var en forutsetning for at jeg tok han tilbake. Anonymous poster hash: e6691...8d1 Da har han kanskje brutt tilliten en gang for mye? Det skjønner jeg.
NormaJean Skrevet 6. mai 2014 #12 Skrevet 6. mai 2014 Fy flate! Ganske drøyt hvis han har hatt kontakt med henne igjen. Har du funnet ut noe mer?
♥Nemi♥ Skrevet 6. mai 2014 #13 Skrevet 6. mai 2014 Så idiotisk dumt! Selv om han bare hadde spurt henne hvordan det går, så er han en kronidiot!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #14 Skrevet 6. mai 2014 Off for en ekkel følelse du må ha. Og for en idiot han er. Seriøst. Hva feiler han... hvis han ikke klarer å ta dere på alvor og behandle deg med den respekten du FORTJENER så bør du vurdere forholdet mener jeg. Han bør gi en jævlig god forklaring på hvorfor han tok opp blokkeringen.... du elsker han nok masse. Ellers haddde du ikke blitt dørste gang... men om han fortsetter å være utro kan du ikke bli..:-( da blir du ødelagt. ... Anonymous poster hash: 4b8af...e97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå