Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #1 Skrevet 5. mai 2014 Hvor fotballinteressert er de sånn utenom? Føler min gutt er unormalt fotballinteressert. Han kan navnet på mange fotballspillere på mange forskjellige klubber både i England og Spania, hvor de kommer fra, hvor på banen de spiller etc. Han vet plasseringene på de fleste premier leauge lagene. Han har et par favorittlag men sitter gjerne en hel ettermiddag og ser fotball med andre lag enn de han heier på. Aldri noe tull med ham på skolen for han spiller fotball i hvert friminutt og på SFO, og er støtt og stadig ute i gaten og spiller. Han har god fotballforståelse, spør og graver og er veldig interessert i spillestil. Han er venstrefotet men øver seg med høyre også, han finter seg lett forbi et helt lag "fordi ingen kom og hjalp ham" for så å score. Forrige cup scorte han ni mål, og er alltid toppscorer. Jeg er jo selvsagt kjempestolt, men er det normalt å være SÅ hekta i så ung alder? Anonymous poster hash: 72d97...ff8
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #2 Skrevet 5. mai 2014 Høres ut som min sønn, det der Sønnen min på 7,5 år lever og ånder for fotballen, akkurat som sin far og farfar. Og lillebror på 5,5 år følger i deres hæler.. Jeg måtte kjøpe egen tv til dem, for jeg nekter å ha fotball på i stua fra morgen til kveld. De ser på kamper med lag vi ikke klarer å uttale klubbnavnet på engang. De kan så mye om fotball at jeg har falt av lasset for lengst Farens side av familien er godt over gjennomsnittet opptatt av all sport, og det hjelper ikke akkurat at alle ustanselig oppmuntrer og skryter av talentet. Det går til hodet på dem Anonymous poster hash: 45ca9...14b
gresskar Skrevet 5. mai 2014 #3 Skrevet 5. mai 2014 Min og er sånn. Ser alt på tv og har full oversikt. Er kjempeflink til å spille, og spiller døgnet rundt og gjør oss halvsprø
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #4 Skrevet 5. mai 2014 Slik er mine gutter også. De snakker fotball til alle måltider og jeg sitter dum som et brød. :-P vi har stor plen,som har blitt gjort om til fotballbane, de spiller hele tiden. Minste er veldig god og utmerker seg. Han trener to dager siden uka med sitt lag, og to dager med storebror sitt lag. Moro at de har så stor interesse. Det holder de i aktivitet. Mange av vennene deres er også rene ekspertene på fotball rundt om i verden, så er nok ganske vanlig virker det som. :-)å Anonymous poster hash: 97f8b...dc0
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #5 Skrevet 6. mai 2014 Takk for svar alle sammen Godt å se at det er flere fotballnerder rundtomkring hi Anonymous poster hash: 72d97...ff8
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #6 Skrevet 6. mai 2014 Det er noen sånne som din sønn på laget til min gutt, men han er ikke slik i det hele tatt. Han er med og spiller fordi han syns det er gøy, og særlig det at nesten alle gutta i klassen er med på laget. For han er de en sosial greie. Han har aldri sett fotball på tv, er ikke interessert. Han har nettopp fått seg fotballkort for det har blitt den nye dilla og alle andre har. Det fins mange slags typer fotballgutter, tenker jeg. Ikke er han særlig god heller, men det gjør ikke noe. God stemning på laget. :-) Anonymous poster hash: 92e86...7d3
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #7 Skrevet 6. mai 2014 Det er noen sånne som din sønn på laget til min gutt, men han er ikke slik i det hele tatt. Han er med og spiller fordi han syns det er gøy, og særlig det at nesten alle gutta i klassen er med på laget. For han er de en sosial greie. Han har aldri sett fotball på tv, er ikke interessert. Han har nettopp fått seg fotballkort for det har blitt den nye dilla og alle andre har. Det fins mange slags typer fotballgutter, tenker jeg. Ikke er han særlig god heller, men det gjør ikke noe. God stemning på laget. :-) Anonymous poster hash: 92e86...7d3 Jeg er helt enig med deg i at fotballen skal være en sosial greie de første årene, derfor syns jeg at min gutt er litt over the top. Forstår at mange av guttene vil føle et slags press om å spille på laget fordi de fleste i klassen gjør det, og da er det lett å falle utenfor om man ikke er med. Jeg vil jo gjerne at alle skal være inkludert og er flink å lære gutten det, men han er jo smertelig klar over at han er best, og det går litt til hodet på ham så han på jekkes litt ned på treningene. Syns det er for tidlig å være så ambisiøs som han er. hi Anonymous poster hash: 72d97...ff8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå