Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #1 Skrevet 5. mai 2014 Anbefales dere det? Jeg ser bokstavlig talt ut som et lik uten sminke. Har veldig korte øyenvipper, og gidder ikke å ta på mascara hver gang jeg skal ut. Og, hvor lenge sitter de før man må ha påfyll? Takker for svar:-) Anonymous poster hash: e1970...6c3
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #2 Skrevet 5. mai 2014 Jeg har hatt det, men det var ikke pent på meg. Har veldig mange lange øyevipper fra før så det ble veldig tett og mørkt da de satte på extensions. De var vel på en måneds tid og falt av nesten samtidig så sånn sett var det greit. Jeg syns ikke det ser pent ut hvis de er veldig lange eller hvis man er veldig lys og tar mørke vipper fordi det ser kunstig ut. Anonymous poster hash: 12b5e...bc5
Diva13 Skrevet 5. mai 2014 #3 Skrevet 5. mai 2014 Jeg har også hatt det og var veldig fornøyd med resultatet, deilig å slippe sminke på 4 uker. Eneste var at det var litt ubehagelig, det klødde littegrann og en av vippene var direkte vonde. Også viktig at en ikke gnir seg i øynene eller at en får vann på vippene, måtte tenke over hvordan en dusjet og renset ansikt osv. Men veldig fint Fashion before comfort!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #4 Skrevet 6. mai 2014 Eh? Det med vann er bare første døgnet. Dusjet som normalt jeg. Anonymous poster hash: 12b5e...bc5
Bare blåbær Skrevet 6. mai 2014 #5 Skrevet 6. mai 2014 Jeg har, og jeg er veldig fornøyd. Jeg bruker nesten ikke sminke lenger, bare hvis jeg skal noe spesiellt. Fine vipper uansett tid på døgnet. Jeg har refill på vippene hver 4. Uke. Lever som før. Dusjer og får vann i ansiktet hver dag. Eneste er at jeg ikke kan gni øynene, men det er en vane. Jeg er ingen jåledukke fra før, men var avhengig av maskara og øyenskygge. Nå bruker jeg ingenting til daglig, og litt øynskygge og kajal hvis jeg skal pynte meg litt ekstra. Anbefales
LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. mai 2014 #6 Skrevet 6. mai 2014 Jeg fikk satt på da jeg giftet meg. For min del var det egentlig unødvendig, fordi jeg har veldig lange vipper fra naturens side, de er faktisk like lange som de lengste extensionene (13mm), og hun som gjorde det på meg lurte egentlig på hvorfor jeg ville ha satt på.. Det ble tettere da, og jeg så mer sminket ut, men når de så falt av tok de med seg en del av mine egne vipper samtidig og de ble betydelig kortere. De er jo vokst ut igjen nå, men jeg kommer ikke til å ta det igjen pga dette. Jeg har heller ikke råd til å gå og få refill hele tiden. Jeg velger nå heller å farge mine egne vipper og bryn, slik at jeg ser mer "levende" ut selv uten sminke.
Diva13 Skrevet 6. mai 2014 #7 Skrevet 6. mai 2014 Jeg fikk beskjed å ikke utsette vippene for vann, etter det første døgnet også. Om det er rett informasjon eller ei, vet jeg ikke. Jeg gikk ihvertfall i 4 uker å vasket ansiktet med klut og ikke hadde vann direkte i ansiktet. Det var irriterende det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå