Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #1 Skrevet 5. mai 2014 Jeg har brune mens ingen av barna har. Men nå har min fireåring gradvis gått fra blå til gyldenbrun innerst mot pupillen. Er det vanlig?! Jeg trodde "løpet var kjørt" etter et års tid? Anonymous poster hash: 2e51c...5dc
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #2 Skrevet 5. mai 2014 Nei, min på 3 får stadig mer brunt i sine grønne øyne Anonymous poster hash: 6d764...6cd
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #3 Skrevet 6. mai 2014 Det lurer jeg også på. Anonymous poster hash: 46ddb...9f6
Lille- MO Skrevet 6. mai 2014 #4 Skrevet 6. mai 2014 mine gikk fra blå til grønne i tenårene... Så jeg tror det er mulighet for endring nokså lenge. Her hadde guttungen blå som nyfødt, nå som 3 åring har de blitt mer og mer grønne med brunt i.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #5 Skrevet 6. mai 2014 Min gutt hadde blå frem til han var rundt ett år, så ble de brune og dernest grønne i fireårsalderen. Jeg har brungrønne, pappaen har brune øyne. Anonymous poster hash: d7074...5bd
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #6 Skrevet 6. mai 2014 Dere som skriver at babyen deres hadde blå øyne.... Alle er født med blå øyne. Ingen sensasjon! Anonymous poster hash: 9acf5...4b8
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #7 Skrevet 6. mai 2014 Dere som skriver at babyen deres hadde blå øyne.... Alle er født med blå øyne. Ingen sensasjon! Anonymous poster hash: 9acf5...4b8 Jeg har mørekebruneøyne og har ALDRI hatt blå. De var nesten helt svarte når jeg ble født. Anonymous poster hash: a8f97...e2c
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #8 Skrevet 6. mai 2014 Vet ikke med brunt men min gutt gikk gradvis fra knallblå til grønne i treårsalder. De ble først litt uklare og grumsete. Nå er han fem og har klare grønne øyne.. Anonymous poster hash: 9b38e...cce
Brennheite Badeand Skrevet 6. mai 2014 #9 Skrevet 6. mai 2014 Dere som skriver at babyen deres hadde blå øyne.... Alle er født med blå øyne. Ingen sensasjon! Anonymous poster hash: 9acf5...4b8 Stemmer faktisk ikke. Et av mine barn har mørke brune øyne og det har de vært helt siden han ble født. Mitt andre barn begynte å bli brun når han fylte tre. Helt brune blir de nok ikke, men gylden grønn/brune, vakker farge!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #10 Skrevet 6. mai 2014 Dere som skriver at babyen deres hadde blå øyne.... Alle er født med blå øyne. Ingen sensasjon! Anonymous poster hash: 9acf5...4b8 Jeg ble født med svarte øyne som gikk over i mørke brunt. Gutten min ble født med grønne øyne. Så stemmer ikke Anonymous poster hash: 1a44b...410
Nettisen:) Skrevet 6. mai 2014 #11 Skrevet 6. mai 2014 Dere som skriver at babyen deres hadde blå øyne.... Alle er født med blå øyne. Ingen sensasjon! Anonymous poster hash: 9acf5...4b8 Det stemmer nok ikke. Jeg har aldri hatt hatt blå øyne. De fleste har riktignok mørkeblå før de blir brune, men langt fra alle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå