MammantilNurket Skrevet 5. mai 2014 #1 Skrevet 5. mai 2014 om hun som var støl i fiffinetten etter sex fire dager på rad ... Hvor ofte har dere som har småbarn/baby i huset sex med kjæresten/mannen/samboeren deres?
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #2 Skrevet 5. mai 2014 Kommer helt ann på... hver dag. Så kan det gå 1 uke... Anonymous poster hash: 4c59b...2f9
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #4 Skrevet 5. mai 2014 Presiser hvor gammel baby er da, litt enklere å sammenlikne da! Baby 6 måneder, sover på vårt rom. Sex ca 1 gang i uka. Anonymous poster hash: fbc50...7ab
MammantilNurket Skrevet 5. mai 2014 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2014 Hmm ... altså .... *rødmer* ... burde sikkert ha benyttet meg av anonymknappen her Nuvel ... vi er da voksne mennesker her inne Babyen vår er 10 mnd. Han sover på vårt rom. Kjæresten og jeg har sex omtrent daglig - i helger/ferier gjerne flere ganger om dagen f.eks. når babyen sover for/ettermiddagslur. Vi bruker gjesterommet og stuegulvet (!) hyppig *dør litt på meg nå, altså* Det jeg egentlig lurte på var om vi er helt unormale. Jeg kan liksom aldri huske at jeg noen gang har blitt støl i fiffinetten og sex fire dager etter hverandre er helt vanlig *er nå rød helt ut på ørene*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå