Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #1 Skrevet 5. mai 2014 Var på jobb intervju sist uke, leder stilling i Kommunen. Takket via mail for ett hyggelg intervju og fikk svar: God morgen og takk for mail! Du gav ett godt inntrykk i intervjuet og er med i vurderingene videre! Ble veldig glad, men vil ikke ha for store forhåpninger! Men er det noen som vet hva som skjer etter intervjuet og hva de gjør videre? Anonymous poster hash: 29ab9...842
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #2 Skrevet 5. mai 2014 Jobbintervju, lederstilling, et intervju. Anonymous poster hash: 7ce1e...3d0
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #3 Skrevet 5. mai 2014 Innstillingen er nok antakelig gjort allerede, så skal det gå noen dager før den som har fått tilbud får beskjed. Ikke vanlig med flere runder i kommunal sektor. Anonymous poster hash: 51a04...3c7
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #4 Skrevet 5. mai 2014 Innstillingen er nok antakelig gjort allerede, så skal det gå noen dager før den som har fått tilbud får beskjed. Ikke vanlig med flere runder i kommunal sektor. Anonymous poster hash: 51a04...3c7 Er det en regel at det skal gå noen dager før en får tilbud om jobb? Anonymous poster hash: 29ab9...842
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #5 Skrevet 5. mai 2014 Noen ganger kan de bruke et par uker på intervjua om de intervjuer f.eks 10 styk. Fordi det må passe for alle som skal være med på intervjua. Så kanskje de ikke er ferdig ennå. Men når de er ferdig så pleier de å bestemme seg fort. Da vil du få en tlf om du fikk jobben og senere et brev da de må gi deg jobbtilbudet skriftlig og. Er iallfall sånn det skal være. Får du ikke jobben skal du få brev om det men da kan det ta tid, en gang tok det 6 mnd for meg, men jeg hadde skjønt greia. En del driter dessverre i å sende ut de "beklager-breva". En gang ble jeg oppringt 2 timer etter intervjuet men da hadde bare intervjuet 2 styk, jeg fikk jobben. Anonymous poster hash: c5af6...fbf
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #6 Skrevet 5. mai 2014 De var ferdig med å intervjue alle den dagen, Jeg er svært spent. Trodde ikke jeg kom med videre. Ble veldig overasket! Men hva med ansiennitet? Kan de velge meg fremfor en som har jobbet i Kommunen i 20 år? Min mann mener ja hvis de mener jeg har en personlighet som passer bedre enn de andre. Anonymous poster hash: 29ab9...842
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #8 Skrevet 5. mai 2014 En gang jeg var på intervju så sa de at det kom til å gå lang tid før jeg hørte noe Fikk en kort mail etter noen dager at xxx hadde takket ja til jobb Anonymous poster hash: a88b6...a6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå