Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #1 Skrevet 5. mai 2014 Har mistanke om at jenta vår på 2,5 mnd har allergi. De siste dagene har hun vært noe rød rundt øynene + forkjølet. Noen med erfaring? Kan så små barn være allergiske? Hva kan jeg gjøre for å forebygge? Er det lurt å eksponere ved å la hun sove mye ute i vogna eller skjerme for ved at hun ligger inne? Anonymous poster hash: ab49f...bfd
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #2 Skrevet 5. mai 2014 Dette spørsmålet hører ikke hjemme her. Snakk med legen din! Anonymous poster hash: 7d016...929
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #3 Skrevet 5. mai 2014 Vi fikk beskjed av legen vår at det er liten sannsynlighet for allergi før 6 mnd fordi oppbyggingen av immunforsvaret ikke er kommet langt nok til å bli trigget. Ta deg en tur til legen så har du mulighet til å få allergimedisin for å se om det hjelper hvis hun er mye plaget. Anonymous poster hash: e7eb7...ca7
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #4 Skrevet 5. mai 2014 Hun er ikke SÅ mye plaget, bare litt mer tåreproduksjon og førkjølet. Men trodde heller ikke så små barn kunne være allergiske. Kan jo være hun har vært ekstra trøtt noen dager og forkjølet.. Jeg får se det an et par dager og kontakte lege om det ikke blir bedre. Uansett så er det jo bra å være føre vare angående å forebygge HI Anonymous poster hash: ab49f...bfd
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #5 Skrevet 6. mai 2014 Det er svært lite trolig at det er pollen. Man viser ikke allergi før etter oppbygging av antistoffene. Det har msn ikke gjort fleste sommer. Men det kan jo være det, selv om det ikke er normalt! Det kan også være noe annet hun reagerer på, eller rett og slett en infeksjon. Men uansett, fra til legen! Anonymous poster hash: 05f9d...bc5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå