Gå til innhold

Gravid og klær!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 17 uker på vei, men allerede ganske stor! Er rimelig slank i utgangspunktet, men må synes jeg det er sååååå vanskelig å kle meg!!!! Synes jeg ser flott ut med mage, altså, og strutter med stolthet, men jeg synes alt av klær ser helt teit ut på!

Hvordan kler dere dere? Tips???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en tur på HM og kjøp noen mama bukser og noen mama basic singletter/t-skjorter. Jeg gjorde det så fort buksene ble trange og toppene litt stramme, og følte meg så mye bedre! Stort sett har man allerede gensere og topper som man kan bruke en god stund fremover, selv om magen vokser og vokser :)

Jeg var også veldig "ubekvem" den første tiden magen begynte å komme. Følte at jeg, som du skriver "så teit ut" og at magen var mer en "bilring" enn en gravidmage, men det er bare å få på seg de gode buksene med strikk i livet og la det gå! Etterhvert ser alle hva som skjer under der og da blir det bare kos å vise fram kulen!

Skrevet

Jeg bruker mye kjoler og strømpebukser for gravide. Kjolene er stort sett ikke gravidkjoler, men helt vanlige kjoler kjøpt på helt vanlig butikk, men med typisk empireliv eller en utforming som fungerer med mage og større pupper.

Ellers vagger jeg rundt i ei joggebukse fra nøstebarn når jeg er hjemme og har ei bukse for gravide jeg bruker innimellom når jeg er ute blant folk - river den av meg når jeg kommer hjem, for synes bukser kjennes litt stramt ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...