Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #1 Skrevet 5. mai 2014 Jeg er rett og slett en utrolig kjedelig person uten personlighet. Har lite egne meninger og henger meg som regel på det andre mener. Er utrolig usikker og blir fort anonym og stille i store samlinger. Både venner og kjærester blir fort lei av meg føler jeg. Har ingen spesielt gode venner og keg ender alltid med å bli dumpa etter en liten stund fordi jeg er så kjedelig. Misunner de som er morsomme og har naturlig sjarm!! Redd for at min datter skal bli likedan. Er det egentlig mulig å skaffe seg en personlighet? Hva gjør jeg? Anonymous poster hash: f54d9...11b
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #2 Skrevet 5. mai 2014 Tør å stå for den du er, sikker på at du har en flott personlighet som er begravet under usikkerheten <3 Anbefaler denne personlighetstesten: http://similarminds.com/jung.html Den tester hvilken mbti-type du er. Etterpå kan du lese om typen du ble her: https://www.personalitypage.com/html/portraits.html Om du googler den du ble finner du også mye annet. Veldig greit for å forstå seg selv og bli tryggere på seg selv! Anonymous poster hash: 5d767...6dd
PRobert Skrevet 5. mai 2014 #3 Skrevet 5. mai 2014 Ville vurdert å søkt hjelp, noen å prate med rett og slett, for å tørre å være deg selv blant folk. Noen er jo litt sånn personlighetsløse, men de tenker neppe over det. Synes du ofte du nikker med til noe du egentlig er uenig i, eller driter du i det og er enig bare for syns skyld? Når du leser nyheter, tenker du noe om det du leser eller er det bare "åja"? Ofte er det bare engasjement som skal til, les en bok f.eks og tenk over hva dymu synes om den, og hvorfor. Se en serie og gjør det samme. Få deg en hobby kanskje, som krever at du bruker hodet ditt uten at det nytter å gjøre det samme som naboen.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #4 Skrevet 5. mai 2014 Jeg er rett og slett en utrolig kjedelig person uten personlighet. Har ....... naturlig sjarm!! Redd for at min datter skal bli likedan. Er det egentlig mulig å skaffe seg en personlighet? Hva gjør jeg?Anonymous poster hash: f54d9...11b Om det er noen trøst så er du ikke alene. Sjenertt og føler meg helt malplassert i alle sosiale settinger. Anonymous poster hash: 65e73...350
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #5 Skrevet 5. mai 2014 Jeg er også en som er utrolig kjedelig, har ikke noen sterke meninger eller hobbyer. Men... jeg velger å se på det som at jeg liker at det er tradisjoner (faste vaner), evner å se ting fra flere sider og er litt god på mange ting istedenfor å være veldig interessert/kunnskapsrik på spesifikke ting. Jeg velger også å tenke at de fleste tenker at mange andre er så mye mer morsom/spennende/smarte/pene/bedre enn oss selv. Jenter i et nøtteskall. Fortsett og vær den du er og prøv å utfordre deg selv med enkle ting når anledningen byr seg, ta på lipgloss, les, vær ute, ta en sykletur, lær noe om en blomst. Er du redd for at datteren din skal bli likens? -ta det som en utfordring og se verden sammen. Om du ikke er reisevant, så bestill hotell/campinghytte i nabokommunen, tenk at dere skal oppleve noe nytt hver uke: om det er piknik i stua, lunsj på lekeplassen, tur til Paris/Svinesund/Drammen, grille i skogen, mål et bilde, plukk blomster, klatrepark, lag mat sammen osv. Man får en personlighet ved å erfare ting. Lykke til. Anonymous poster hash: 02254...9f7
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #6 Skrevet 5. mai 2014 Jeg har heller ingen personlighet.. Aner ikke hvem jeg er heller. Rett og slett dritkjedelig. Sluttet å ta kontakt med folk fordi jeg veit de bare er glade til for å slippe å være sammen med meg. Anonymous poster hash: 168d2...70a
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #7 Skrevet 5. mai 2014 Jeg har heller ingen personlighet.. Aner ikke hvem jeg er heller. Rett og slett dritkjedelig. Sluttet å ta kontakt med folk fordi jeg veit de bare er glade til for å slippe å være sammen med meg. Anonymous poster hash: 168d2...70a Som jeg skulle skrevet det selv, går og rydder i konfirmasjoner o.l. For å slippe å stå alene og se at andre har ting å prate om. (#4) Anonymous poster hash: 65e73...350
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #8 Skrevet 5. mai 2014 Ok. Du må slutte å si at du ikke har personlighet. Alle har personlighet. Tipper du er opptatt av hvordan andre oppfatter deg. At du føler deg mindre interessant en dem. At du ikke føler du har noe å tilby andre. Det er feil. Du må tørre å være deg selv. På godt og vondt. Ingen er perfekte. Alle har rett til å leve et fullverdig liv. Ikke vær en tilskuer i ditt eget liv... som vi faktisk bare lever nå. Anonymous poster hash: fafe0...e3f
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #9 Skrevet 5. mai 2014 Kan du noe så bruk det. Kan du ikke noe så lat som om du kan noe. Anonymous poster hash: 164b1...432
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #10 Skrevet 5. mai 2014 Jeg er også en som er utrolig kjedelig, har ikke noen sterke meninger eller hobbyer. Men... jeg velger å se på det som at jeg liker at det er tradisjoner (faste vaner), evner å se ting fra flere sider og er litt god på mange ting istedenfor å være veldig interessert/kunnskapsrik på spesifikke ting. Jeg velger også å tenke at de fleste tenker at mange andre er så mye mer morsom/spennende/smarte/pene/bedre enn oss selv. Jenter i et nøtteskall. Fortsett og vær den du er og prøv å utfordre deg selv med enkle ting når anledningen byr seg, ta på lipgloss, les, vær ute, ta en sykletur, lær noe om en blomst. Er du redd for at datteren din skal bli likens? -ta det som en utfordring og se verden sammen. Om du ikke er reisevant, så bestill hotell/campinghytte i nabokommunen, tenk at dere skal oppleve noe nytt hver uke: om det er piknik i stua, lunsj på lekeplassen, tur til Paris/Svinesund/Drammen, grille i skogen, mål et bilde, plukk blomster, klatrepark, lag mat sammen osv. Man får en personlighet ved å erfare ting. Lykke til. Anonymous poster hash: 02254...9f7 Utrolig godt svar! Anonymous poster hash: d6803...003
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå