sug lut Skrevet 5. mai 2014 #1 Skrevet 5. mai 2014 En av de søteste filmene... sukk, enda så feil den er. Tv 6 - om du lurer - og den starter akkurat nå...
Ziva Skrevet 5. mai 2014 #2 Skrevet 5. mai 2014 Zapper over asap. Den filmen er bare så søt. Minner meg litt om hvordan gubben og jeg møttes.
Musemorbr / Skrevet 5. mai 2014 #3 Skrevet 5. mai 2014 Heldiggrisen som har hd boks. Vi har bare en sånn elendig en til en kr. Her om dagen ble to nye kanaler til omgjort til hd, så det er vel snart fritt for kanaler hos oss hvis dette fortsetter. Ikke at jeg hadde fått sett film uansett da. Lillegull har utviklingssprang/ vanskeligunge-uke, så når vi ikke bærer, triller, ammer, eller sover, er det vræling som tar knekken på all lyst/mulighet til å kose seg med en film. Alle disse fasene man skal igjennom...
Gjest Helle_Høygir Skrevet 5. mai 2014 #4 Skrevet 5. mai 2014 Åå nå er det litt kjipt å ikke være nær en tv
sug lut Skrevet 5. mai 2014 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2014 Hey, det er Callie! Torres jobber i kassa!
amandine Skrevet 5. mai 2014 #6 Skrevet 5. mai 2014 Ingen opsjon! Liverpool for alle penga! Og litt vin og en kjekk man til dessert! Hvis bare Liverpool kan vinne så blir det ordentlig moro etterpåB-)
sug lut Skrevet 5. mai 2014 Forfatter #7 Skrevet 5. mai 2014 Ingen opsjon! Liverpool for alle penga! Og litt vin og en kjekk man til dessert! Hvis bare Liverpool kan vinne så blir det ordentlig moro etterpåB-) Jeg heier på Liverpool uansett, men da skjønner jeg hvorfor naboen hyler innimellom.
sug lut Skrevet 5. mai 2014 Forfatter #8 Skrevet 5. mai 2014 Av alle de fineste jentefilmene er altså Meg Ryan i tre: You've got m@il Sleepless in Seattle When Harry met Sally Ikke verst.
Anne-B. Skrevet 5. mai 2014 #9 Skrevet 5. mai 2014 Liker den jeg også. Husker at jeg så den på den lokale bygdekinoen. Det var da filmene kom i flere ruller, og vi fikk tissepause midt i.
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. mai 2014 #10 Skrevet 6. mai 2014 Jeg så "the sweetest thing", den er heller ikke så verst. Har "cruel intensions" eller noe på boksen og den sparer jeg til en spesiell kveld Film er digg
Anne-B. Skrevet 6. mai 2014 #11 Skrevet 6. mai 2014 VI så en ikke så god en her om dagen, "The Proposal," om en bisk forleggerdame fra Canada som ikke fikk godkjent oppholdstillatelse i USA, og fant på at hun skulle gifte seg med assistenten sin. Derfor skulle hun bli med heeeelt oppe i Alaska til hans bestemors 90-årsdag, og så viser det seg at assistenten er ufrivillig arving til farens forretningsimperie. Men bestemora var kul. Det var nå litt koselig, da, med hvitvin i mummikoppen (jeg liker den best slik) og gulrot og dip (slapp av, det var et engangstilfelle).
Iiiiik Skrevet 6. mai 2014 #12 Skrevet 6. mai 2014 Med Ryan og romatiske komedier hører sammen. Jeg er generelt skeptisk til filmen i den genren, men koser meg nesten alltid allikevel når jeg først ser en. At Liverpool klarte å ende opp med 3-3 etter å ha ledet 3-0 er nesten ikke til å skjønne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå