Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En av de søteste filmene... sukk, enda så feil den er. Tv 6 - om du lurer - og den starter akkurat nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Zapper over asap. Den filmen er bare så søt. Minner meg litt om hvordan gubben og jeg møttes.

Skrevet

Heldiggrisen som har hd boks. Vi har bare en sånn elendig en til en kr. Her om dagen ble to nye kanaler til omgjort til hd, så det er vel snart fritt for kanaler hos oss hvis dette fortsetter. Ikke at jeg hadde fått sett film uansett da. Lillegull har utviklingssprang/ vanskeligunge-uke, så når vi ikke bærer, triller, ammer, eller sover, er det vræling som tar knekken på all lyst/mulighet til å kose seg med en film. Alle disse fasene man skal igjennom...

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Åå nå er det litt kjipt å ikke være nær en tv

Skrevet

Hey, det er Callie! Torres jobber i kassa!

Skrevet

Ingen opsjon! Liverpool for alle penga! Og litt vin og en kjekk man til dessert! Hvis bare Liverpool kan vinne så blir det ordentlig moro etterpåB-)

Skrevet

Ingen opsjon! Liverpool for alle penga! Og litt vin og en kjekk man til dessert! Hvis bare Liverpool kan vinne så blir det ordentlig moro etterpåB-)

Jeg heier på Liverpool uansett, men da skjønner jeg hvorfor naboen hyler innimellom.

Skrevet

Av alle de fineste jentefilmene er altså Meg Ryan i tre:

You've got m@il

Sleepless in Seattle

When Harry met Sally

Ikke verst.

Skrevet

Liker den jeg også. Husker at jeg så den på den lokale bygdekinoen. Det var da filmene kom i flere ruller, og vi fikk tissepause midt i.

Skrevet

Jeg så "the sweetest thing", den er heller ikke så verst. 

Har "cruel intensions" eller noe på boksen og den sparer jeg til en spesiell kveld :P 

Film er digg :D 

Skrevet

VI så en ikke så god en her om dagen, "The Proposal," om en bisk forleggerdame fra Canada som ikke fikk godkjent oppholdstillatelse i USA, og fant på at hun skulle gifte seg med assistenten sin. Derfor skulle hun bli med heeeelt oppe i Alaska til hans bestemors 90-årsdag, og så viser det seg at assistenten er ufrivillig arving til farens forretningsimperie. Men bestemora var kul. Det var nå litt koselig, da, med hvitvin i mummikoppen (jeg liker den best slik) og gulrot og dip (slapp av, det var et engangstilfelle). 

Skrevet

Med Ryan og romatiske komedier hører sammen. Jeg er generelt skeptisk til filmen i den genren, men koser meg nesten alltid allikevel når jeg først ser en.

At Liverpool klarte å ende opp med 3-3 etter å ha ledet 3-0 er nesten ikke til å skjønne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...