Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #1 Skrevet 5. mai 2014 på stedet etter juniors utforkjøring. Første politipatrulje ihvertfall. Kanskje vi får se det i nattpateuljen. Anonymous poster hash: 738c4...1d6
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #2 Skrevet 5. mai 2014 Tvilsomt. Alle NP episodene ble innspilt i fjor vår. Anonymous poster hash: ab2b7...057
kråkemamma Skrevet 5. mai 2014 #3 Skrevet 5. mai 2014 De produseres jo nye episoder.... Det står jo på nett at det var en kameramann med i første patruljebil. Det står også at et av kravene til episodene er at det ikke er mulig å kjenne igjen personer. Så mye mulig at denne episoden inke vil bli vist.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #4 Skrevet 5. mai 2014 De produseres jo nye episoder.... Det står jo på nett at det var en kameramann med i første patruljebil. Det står også at et av kravene til episodene er at det ikke er mulig å kjenne igjen personer. Så mye mulig at denne episoden inke vil bli vist. Nåja, Petteren var jo stukket av, så vanskelig å kjenne han igjen da ;-) Anonymous poster hash: f8a2c...20f
kråkemamma Skrevet 5. mai 2014 #5 Skrevet 5. mai 2014 Tror nok noen kjenner igjen bilen og stedet og drar saken opp i media igjen. Da vil jo personen identifiseres...
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #6 Skrevet 5. mai 2014 Står på adressa.no at det var første natt med innspilling av nye episoder. Anonymous poster hash: 738c4...1d6
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #7 Skrevet 5. mai 2014 De produseres jo nye episoder.... Det står jo på nett at det var en kameramann med i første patruljebil. Det står også at et av kravene til episodene er at det ikke er mulig å kjenne igjen personer. Så mye mulig at denne episoden inke vil bli vist. Nåja, Petteren var jo stukket av, så vanskelig å kjenne han igjen da ;-) Anonymous poster hash: f8a2c...20f Med alle bildene som er klint ut i media, skjønner vel du også at dette blir å kjenne igjen? Anonymous poster hash: bd832...c34
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #8 Skrevet 5. mai 2014 De produseres jo nye episoder....Det står jo på nett at det var en kameramann med i første patruljebil.Det står også at et av kravene til episodene er at det ikke er mulig å kjenne igjen personer.Så mye mulig at denne episoden inke vil bli vist.Nåja, Petteren var jo stukket av, så vanskelig å kjenne han igjen da ;-)Anonymous poster hash: f8a2c...20f Med alle bildene som er klint ut i media, skjønner vel du også at dette blir å kjenne igjen? Anonymous poster hash: bd832...c34 åstedet ja,men vi får jo ikke se personene uansett!jeg håper vi får se det:-P Anonymous poster hash: f8a2c...20f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå