Gå til innhold

Olav var førstemann


Anbefalte innlegg

Skrevet

på stedet etter juniors utforkjøring. Første politipatrulje ihvertfall. Kanskje vi får se det i nattpateuljen.

 

Anonymous poster hash: 738c4...1d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tvilsomt. Alle NP episodene ble innspilt i fjor vår.



Anonymous poster hash: ab2b7...057
Skrevet

De produseres jo nye episoder....

Det står jo på nett at det var en kameramann med i første patruljebil.

Det står også at et av kravene til episodene er at det ikke er mulig å kjenne igjen personer.

Så mye mulig at denne episoden inke vil bli vist.

Skrevet

De produseres jo nye episoder....

Det står jo på nett at det var en kameramann med i første patruljebil.

Det står også at et av kravene til episodene er at det ikke er mulig å kjenne igjen personer.

Så mye mulig at denne episoden inke vil bli vist.

Nåja, Petteren var jo stukket av, så vanskelig å kjenne han igjen da ;-)

 

Anonymous poster hash: f8a2c...20f

Skrevet

Tror nok noen kjenner igjen bilen og stedet og drar saken opp i media igjen.

Da vil jo personen identifiseres...

Skrevet

Står på adressa.no at det var første natt med innspilling av nye episoder.

 

Anonymous poster hash: 738c4...1d6

Skrevet

 

De produseres jo nye episoder....

Det står jo på nett at det var en kameramann med i første patruljebil.

Det står også at et av kravene til episodene er at det ikke er mulig å kjenne igjen personer.

Så mye mulig at denne episoden inke vil bli vist.

Nåja, Petteren var jo stukket av, så vanskelig å kjenne han igjen da ;-)

 

Anonymous poster hash: f8a2c...20f

 

Med alle bildene som er klint ut i media, skjønner vel du også at dette blir å kjenne igjen?

 

Anonymous poster hash: bd832...c34

Skrevet

 

 

De produseres jo nye episoder....Det står jo på nett at det var en kameramann med i første patruljebil.Det står også at et av kravene til episodene er at det ikke er mulig å kjenne igjen personer.Så mye mulig at denne episoden inke vil bli vist.

Nåja, Petteren var jo stukket av, så vanskelig å kjenne han igjen da ;-)Anonymous poster hash: f8a2c...20f

Med alle bildene som er klint ut i media, skjønner vel du også at dette blir å kjenne igjen? Anonymous poster hash: bd832...c34
åstedet ja,men vi får jo ikke se personene uansett!jeg håper vi får se det:-P

 

Anonymous poster hash: f8a2c...20f

  • 4 uker senere...
Skrevet

.



Anonymous poster hash: ab2b7...057

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...