Miss Mamma Skrevet 5. mai 2014 #1 Skrevet 5. mai 2014 Er bedt til lunch hos ei som jeg ikke kjenner så godt og sier egentlig bare "Hei" når vi møtes på butikken og ikke så mye mer. Ho fikk en liten gutt for 2 uker siden og tenker det er litt greit å gi en liten barselgave. Men spørsmålet er da hva i alle dager gir man? Tenkte at det skulle være en liten ting til mor og en liten ting til barnet til verdi rundt 200-250 kr til sammen. Har aldri gitt barselgave til noen før og bare mottatt fra nær familie selv så aner ikke hva som er "akseptabelt" eller ikke. Noen som kan komme med noen tips eller evt si hva de fikk i barselgave som de satte pris på, både til dere selv og barnet, så hadde jeg satt veldig stor pris på det
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #2 Skrevet 5. mai 2014 Jeg ble veldig glad for hjemmebakst og is Boller, muffins, brød og rundstykker var beste gavene. Anonymous poster hash: 0fee7...694
Gjest mphs Skrevet 5. mai 2014 #3 Skrevet 5. mai 2014 Kanskje en fin smokkelenke til babyen og en orkide til mor?
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #4 Skrevet 5. mai 2014 En fin body til baby og en god håndkrem eller te til mor? Anonymous poster hash: 04473...605
Tipptopp Skrevet 5. mai 2014 #5 Skrevet 5. mai 2014 Jeg personlig ville satt veldig pris på blomster. Blomster med babypynt slik at den passer til både mor og barn. Ellers støtter jeg forslaget om noe spiselig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå