Gå til innhold

Jeg er så lei nå!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ha ut baby! Er så tung og stor og får ikke sove.

Får heller ikke puste ordentlig. . Har så mye å gjøre, men null energi! Huset ser ut som et sabla virrvarr. Og jeg er drittlei. Puster som en hval for ingenting. Klarer såvidt tørke meg bak. Barbere legger har jeg gidd opp! Og gå i dusjen er vanskelig. Alt er et ork. Bekkenet skriker! Og jeg føler meg så tiltaksløs og trøtt. Vil gjøre alt, men får ikke det til. Og det er 4 uker til termin :( Håper jo at baby blir stor og sterk. Men nå vil jeg bare ha den uuut.. Orker ikke ha det slik.. Orker jo. For jeg har intet valg. Men guri hvor slitsomt Er værdt det! Men oooooorrrrrrkkkk. Offf...

Dagens!!

Anonymous poster hash: bc33b...3d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til

Tiden går så fort

Anonymous poster hash: 52cc6...978

Skrevet

Kjære deg,slutt og klag. tenk over alle de som ikke får barn i steden. du er heldig

Anonymous poster hash: 4bac1...d6c
Skrevet

Føler med deg, og eg er glad begge ungane eg har tenkt å få er her allereie. Graviditet var aldri mi greie, kjipe greier frå begynnelse til slutt.

Skrevet

Kjære deg,slutt og klag. tenk over alle de som ikke får barn i steden. du er heldig

Anonymous poster hash: 4bac1...d6c

Akkurat som om det er en menneskerettighet å få barn....

Skjønner at du er lei HI :-) Alltid godt å bli ferdig, men det er litt godt mens de enda er i magen å... Heheh

Anonymous poster hash: 2faef...833

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...