Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #1 Skrevet 5. mai 2014 Det begynte for et par uker siden da hun ba hysterisk om å få på seg bleia igjen. Det var mannen min som badet henne da.. hun ble etterhvert mer og mer hysterisk og da jeg kom opp stod hun i balja og begynte å tisse i vannet.. da tippet det helt over for henne i hysterisk hyling. Nå når jeg prøver å bade henne protesterer hun veldig. I sted satt jeg med henne på fanget med morsomme badeleker i balja. Hun bare pekte og sa "ikke bade" og "xx tissa der" jeg prøver iherdig å insistere på at det ikke gjør noe, men hun vil bare ikke.. men hun må jo bade så de siste dagene nå har jeg badet sammen med henne i badekaret mens hun har sittet på fanget mitt.. hun begynner lett å hyle hvis jeg beveger meg osv men er ihvertfall LITT tryggere når vi gjør det sånn.. men feks ved hårvask er hun jo hysterisk... huff, dette er ille synes jeg. Hvordan ville dere håndtert det. Anonymous poster hash: a5491...1a0
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #2 Skrevet 5. mai 2014 Alle mine har hatt slike perioder. Helt normalt. Her har vi tatt badebalja ut i stua uten vann i,så de har fått leke med den. Så har jeg hatt i veldig lite vann og økt mengden etterhvert. Det går over igjen. Bare vær rolig og gjør det til en lek. Bruk dusjen istedetfor badekar, eller vask med klut en periode. Anonymous poster hash: 1d5e2...70a
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #3 Skrevet 5. mai 2014 Takk for svar:-) husker sønnen min hadde en sånn fase også, men var bare så uforberedt nå siden vesla har vært utrolig lett å ha med å gjøre hele veien. Jeg synes det er så vanskelig å skulle tvinge henne fysisk når hun er så tydelig redd men hun må jo bade!? :'( Anonymous poster hash: a5491...1a0
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #4 Skrevet 5. mai 2014 Nei,ho må ikke bade. Ho kan fint dusje :-) Anonymous poster hash: 1d5e2...70a
samlex Skrevet 5. mai 2014 #5 Skrevet 5. mai 2014 Hun må kanskje bade av og til , men vask med klut og vann vil holde lenge. Ville begrenset bading en stund fremover, og også fortsatt som du gjør med å bade sammen med henne. Høres ut som det føles tryggere akkurat nå.
BikkjeBisk Skrevet 5. mai 2014 #6 Skrevet 5. mai 2014 Bruk dusjen å la henne holde dusjhodet selv mens du sitter sammen med henne. La henne sprute på deg og slikt slik at det blir supermoro! Jenta vår hatet å bade, men dusjing var knall! Lykke til
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #7 Skrevet 5. mai 2014 Hun har langt hår som blir fett og fullt av mat iløpet av no time, så må få vasket håret hennes på et vis... har ikke tenkt på å dusje henne, har bare sett for meg at det ville være minst like skrekkelig for henne.. men er vel verdt et forsøk.. Anonymous poster hash: a5491...1a0
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #8 Skrevet 5. mai 2014 Sønnen min på 2 år er også hysterisk når jeg skal bade han! Men han er veldig ekstrem da,for bare han ser badebasseng så blir han helt krakylsk å hyler av alle krefter. Håper det bare er en periode. Anonymous poster hash: 44951...f8e
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 5. mai 2014 #9 Skrevet 5. mai 2014 Alle mine har hatt slike perioder. Helt normalt. Her har vi tatt badebalja ut i stua uten vann i,så de har fått leke med den. Så har jeg hatt i veldig lite vann og økt mengden etterhvert. Det går over igjen. Bare vær rolig og gjør det til en lek. Bruk dusjen istedetfor badekar, eller vask med klut en periode. Anonymous poster hash: 1d5e2...70a Slik gjorde vi det også da småen hadde en vannskrekk periode. Nå elsker han å bade igjen
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #10 Skrevet 5. mai 2014 Kanskje hun har sett for mange badeutfordringer på Facebook:) Sett henne på do eller potte før hun skal bade. Da er tisset i do eller i potta og ikke i badekaret. Fungerte her:) Anonymous poster hash: f5c52...e89
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #11 Skrevet 5. mai 2014 Jeg prøvde det i dag men hun finner ikke ut av å tisse på potta. Har blitt livredd for å gå uten bleie og tigger om å få på ny med e gang når jeg steller henne osv... virker som hun ble redd av å tisse i badevannet.. var vel uvant for henne... Anonymous poster hash: a5491...1a0
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #12 Skrevet 5. mai 2014 Jeg prøvde det i dag men hun finner ikke ut av å tisse på potta. Har blitt livredd for å gå uten bleie og tigger om å få på ny med e gang når jeg steller henne osv... virker som hun ble redd av å tisse i badevannet.. var vel uvant for henne... Anonymous poster hash: a5491...1a0 Virker som at hun skjønner hvordan systemet fungerer.. Klar for potte/do trening kanskje? Trening og snakke om det er slt som skal til:)!les en bok om noen som tissen på potte samtidig.. Anonymous poster hash: f5c52...e89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå