Gå til innhold

Noen på AAP her som sendte meldekort i helgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen sendte inn på lørdag og pengene kommer alltid i halvfiretiden mandag, men i dag har de ikke kommet..

Anonymous poster hash: e7519...a47

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se om den ble sendt.

Anonymous poster hash: 95670...24f

Skrevet

Jeg kan ikke sende inn før søndager, jeg?!

Jeg sendte i går og sjekket nå - mine har kommet inn.

Var en del trøbbel da jeg skulle levere meldekortet i går, måtte gjøre det tre ganger før jeg fikk "kvitteringen".

Kanskje det samme skjedde med mannen din?

Anonymous poster hash: 68bb7...017
Skrevet

Jeg fikk pengene kl. 16.00

Anonymous poster hash: 08486...bc0

Skrevet

Takk for svar dere.

Jeg har sjekket at det ble levert og fylt ut riktig og alt stemmer. Så syns det er utrolig rart.

Nesten litt dumt at dere har fått pengene for da er det jo sannsynligvis noe feil her.

hi

Skrevet

Takk for svar dere.

Jeg har sjekket at det ble levert og fylt ut riktig og alt stemmer. Så syns det er utrolig rart.

Nesten litt dumt at dere har fått pengene for da er det jo sannsynligvis noe feil her.

hi

Det har hendt at det er tatt 2-3 dager før det er inne på min konto. Hvis jeg f.eks. har glemt å levere meldekort søndag, men gjør det mandag, så har jeg som regel pengene onsdag. En gang kom de ikke før torsdag heller.

Skrevet

Takk for svar dere.

hi

Det har hendt at det er tatt 2-3 dager før det er inne på min konto. Hvis jeg f.eks. har glemt å levere meldekort søndag, men gjør det mandag, så har jeg som regel pengene onsdag. En gang kom de ikke før torsdag heller.

OK takk for svar. Vi får sjekke igjen imorgen :)

hi

Skrevet

Får de alltid etter kl 17 mandag el i løpet av tirsdag.sender alltid kortet lørdagsmorgen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...