Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #1 Skrevet 5. mai 2014 Rett? Galt? Kommer det an på vennskapet? Kommer det an på om man ble kjent med henne før eller etter hun var sammen med eksen? Snakker om andre forhold enn barndomskjærester.. Har en venninne som har noe på gang med min eks.. Jeg liker det ikke. Merkelig om hun skal bli mitt barns stemor og merkelig at hun vil bli sammen med mannen jeg klaget over i så lang tid før jeg gjorde det slutt... Anonymous poster hash: 314ed...4cb
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #2 Skrevet 5. mai 2014 Hvis ikke du liker det syntes jeg ikke det er greit. Hadde du derimot syntes at det var ok hadde det vært noe annet. Og jeg skjønner deg godt. Anonymous poster hash: ad95a...325
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #3 Skrevet 5. mai 2014 Rett? Galt? Kommer det an på vennskapet? Kommer det an på om man ble kjent med henne før eller etter hun var sammen med eksen? Snakker om andre forhold enn barndomskjærester.. Har en venninne som har noe på gang med min eks.. Jeg liker det ikke. Merkelig om hun skal bli mitt barns stemor og merkelig at hun vil bli sammen med mannen jeg klaget over i så lang tid før jeg gjorde det slutt... Anonymous poster hash: 314ed...4cb kommer veldig an på omstendighetene… men om dere er relativt godt bekjente/venner, og du har barn med fyren evt en seriøs fortid med mannen syntes jeg det er helt uakseptabelt! Jeg hadde ikke godtatt det. Jeg har derimot holdt på med ei venninnes eks og omvendt, men da har det ikke vært noe seriøst mellom hun og eksen eller meg og eksen.. hvis du skjønner Anonymous poster hash: 9a6dc...d18
Bustetroll Skrevet 5. mai 2014 #5 Skrevet 5. mai 2014 Helt uakseptabelt dersom dere er gode venner og det ikke er greit for deg
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #6 Skrevet 5. mai 2014 Synes det kommer litt an på. Ei jeg kjenner har lagt ei venninne for hat pga dette. De var gode venner i barndommen, men voksenlivet førte dem i ulike retninger, og de hadde liten og ingen kontakt over flere år. Veninna viste heller ikke at de to hadde fått et barn sammen. Nå får ikke de to være ilag fordi eksen, barnets mor truer med å nekte han å se barnet sitt dersom han blir i et forhold med henne. Det var hun som gjorde det slutt og var utro. Hun er herskesyk, manipulerende og kontrollerende. Synes det er dårlig gjort å ikke unne dem lykken. Tror faktisk hun er grådig sjalu, til tross for at hun har ny samboer. Hadde de vært nære venninner hadde jeg skjønt det, men de var ikke det lengre, og nå har eksdama kutta ut "venninna" si uansett. Anonymous poster hash: f5915...84e
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #7 Skrevet 5. mai 2014 Nei, man gjør ikke det! Anonymous poster hash: eef2c...702
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #8 Skrevet 5. mai 2014 Huff, jeg "stjal" kjæresten til en venninne i mine yngre dager. Vennskapet gikk tapt, men jeg satt igjen med en god mann... Anonymous poster hash: 2c50c...abc
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #9 Skrevet 5. mai 2014 Jeg skjønner at du ikke syns noe om det. Men på en annen side så er det vel slik at kjærlighet ikke styres av hodet,en av hjertet. Du kan selvfølgelig kutte henne ut, det er i og for seg forståelig. Anonymous poster hash: ed715...4e0
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #10 Skrevet 5. mai 2014 Hun kan jo velge å bli sammen med han, men jeg tror ikke jeg kan være venn med henne på samme måte om de blir det. Vi har hengt sammen siden vi var små. Delt alt gjennom alle år.. Trenger ikke dele dette også.. HI Anonymous poster hash: 314ed...4cb
overlord Skrevet 5. mai 2014 #11 Skrevet 5. mai 2014 Dersom dette er en god venninne av deg er det vel flott om nettopp hun blir stemor til barnet ditt? En ting hadde vært om det var han som hadde gjort det slutt med deg, men når du ikke vil ha han bør du unne dem all mulig lykke.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #12 Skrevet 5. mai 2014 Dersom dette er en god venninne av deg er det vel flott om nettopp hun blir stemor til barnet ditt? En ting hadde vært om det var han som hadde gjort det slutt med deg, men når du ikke vil ha han bør du unne dem all mulig lykke. Vi har vært så nære at jeg har fortalt alt jeg følte rundt denne mannen. Jeg gjorde det slutt av andre årsaker enn at kjærligheten var borte. Han var håpløs på andre områder. Er fortsatt forelsket og det vet hun. Hun spurte meg en gang "hvis han kommer til deg og sier at ting er forandret og at det som ødela for dere er over, ville du tatt han tilbake?" Jeg svarte "ja", så hun vet jo dette. At jeg ikke er over han.. Anonymous poster hash: 314ed...4cb
overlord Skrevet 5. mai 2014 #13 Skrevet 5. mai 2014 Dersom dette er en god venninne av deg er det vel flott om nettopp hun blir stemor til barnet ditt? En ting hadde vært om det var han som hadde gjort det slutt med deg, men når du ikke vil ha han bør du unne dem all mulig lykke. Vi har vært så nære at jeg har fortalt alt jeg følte rundt denne mannen. Jeg gjorde det slutt av andre årsaker enn at kjærligheten var borte. Han var håpløs på andre områder. Er fortsatt forelsket og det vet hun. Hun spurte meg en gang "hvis han kommer til deg og sier at ting er forandret og at det som ødela for dere er over, ville du tatt han tilbake?" Jeg svarte "ja", så hun vet jo dette. At jeg ikke er over han.. Anonymous poster hash: 314ed...4cb Det forandrer saken. Da bør hun holde fingrene av fatet.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #14 Skrevet 5. mai 2014 Skjønner ikke hvorfor venninner vil ha andre venninners søppel. Resirkulering gjelder da virkelig ikke alt. Neineinei. Anonymous poster hash: a295a...aa6
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #15 Skrevet 5. mai 2014 er de helt ferdig med hverandre,ser jeg virkelig ikke noe grunn til og la være Anonymous poster hash: acf3a...e81
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #16 Skrevet 5. mai 2014 Det er faktisk skikkelig ekkelt... Man har hatt sex med og delt sine andre intime øyeblikk med mannen også skal nære venninner ha sex med og være intim med samme person. Anonymous poster hash: 07e90...8da
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #17 Skrevet 5. mai 2014 Altså, du har dumpet mannen selv om du har følelser for ham og dere har barn sammen. Du har gjort et egoistisk valg, samtidig som du skal diktere mannen din hvem han skal være sammen med? Kjære deg, når du gjør det slutt med noen så fører det også med seg at din rett til å bestemme hvem han skal ha sex med eller være kjæreste med opphører i samme øyeblikk. En eiersyk og kontrollerende eks er noe av det mest usmakelige som finnes. Hvis du elsket ham og dere hadde barn sammen så burde du ha kjempet for forholdet i stedet for å kaste ham ut. Ved å kaste ham ut så gjorde du et valg - kvitte deg med mannen og bli alene. Man kan ikke sitte på to stoler uten å ramle imellom. Voks opp. Anonymous poster hash: 9ecb2...aa8
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #18 Skrevet 5. mai 2014 Altså, du har dumpet mannen selv om du har følelser for ham og dere har barn sammen. Du har gjort et egoistisk valg, samtidig som du skal diktere mannen din hvem han skal være sammen med? Kjære deg, når du gjør det slutt med noen så fører det også med seg at din rett til å bestemme hvem han skal ha sex med eller være kjæreste med opphører i samme øyeblikk. En eiersyk og kontrollerende eks er noe av det mest usmakelige som finnes. Hvis du elsket ham og dere hadde barn sammen så burde du ha kjempet for forholdet i stedet for å kaste ham ut. Ved å kaste ham ut så gjorde du et valg - kvitte deg med mannen og bli alene. Man kan ikke sitte på to stoler uten å ramle imellom. Voks opp. Anonymous poster hash: 9ecb2...aa8 Jeg vil da ikke diktere og kontrollere han. Men problemet mitt er at jeg ikke lenger kan forholde meg til venninnen min på samme måte som tidligere. Det er jo ikke han som svikter meg, men HUN. Jeg ser på det som et svik. Driter i hva han ønsker, men man gjør vel ikke sånn mot venninner? Det hender jo at to venninner faller for samme mann også. Og dersom de vet om venninnens følelser, så har man vel et snev av respekt? Jeg skal ikke gå inn på hvorfor jeg brøt med han, men barnet led veldig under hans handlinger og lenge var det samvær med tilsyn og urinprøver osv. Men faktum er at jeg føler meg sviktet av venninnen min. HI Anonymous poster hash: 314ed...4cb
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #19 Skrevet 5. mai 2014 Dersom dette er en god venninne av deg er det vel flott om nettopp hun blir stemor til barnet ditt? En ting hadde vært om det var han som hadde gjort det slutt med deg, men når du ikke vil ha han bør du unne dem all mulig lykke.Vi har vært så nære at jeg har fortalt alt jeg følte rundt denne mannen. Jeg gjorde det slutt av andre årsaker enn at kjærligheten var borte. Han var håpløs på andre områder. Er fortsatt forelsket og det vet hun. Hun spurte meg en gang "hvis han kommer til deg og sier at ting er forandret og at det som ødela for dere er over, ville du tatt han tilbake?" Jeg svarte "ja", så hun vet jo dette. At jeg ikke er over han.. Anonymous poster hash: 314ed...4cb Det forandrer saken. Da bør hun holde fingrene av fatet. Burde kanskje nevn det med en gang. My bad Anonymous poster hash: 314ed...4cb
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #20 Skrevet 5. mai 2014 For min del må gjerne mine venninner bli sammen med min eks. Fantastisk fyr, bare ikke for meg! Og gjør det dem begge lykkelige, hvorfor ikke? Kunne blitt litt spesielt for min nåværende mann, men for min del har det ikke noe å si. Er ferdig med han. Har en annen eks jeg ikke ville mine venninner skulle blitt sammen med, altfor kontrollerende! Ikke bra. Og en ungdomskjæreste jeg ikke vil noen av mine venninner skal surre med! Merker han fortsatt har følelser for meg, og selvom jeg aldri ville vært med han nå (utro drittsekk) hadde det vært rart å se han med en venninne! Vil helst slippe den Kleine stemninga! Så, for å svare på spørsmålet! Kommer vel an på hvilken eks og hvordan situasjonen er! Anonymous poster hash: ae2c3...e29
Gjest Antarctica Skrevet 5. mai 2014 #21 Skrevet 5. mai 2014 Hvis eksen din bruker stoff og er så utilregnelig at barnet ikke kan treffe ham uten tilsyn, syns jeg venninna di er rablende gal som går inn i et forhold med ham. Du har gjort det riktige. Skit i hvem han er sammen med nå. En junkie er så uansett bare forelska i dopet. Ikke bruk tida di på å drømme om hvor fint alt vil bli når bare han blir clean og kommer tilbake til deg. Finn deg en bedre mann og gå videre!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #22 Skrevet 6. mai 2014 Hvis eksen din bruker stoff og er så utilregnelig at barnet ikke kan treffe ham uten tilsyn, syns jeg venninna di er rablende gal som går inn i et forhold med ham. Du har gjort det riktige. Skit i hvem han er sammen med nå. En junkie er så uansett bare forelska i dopet. Ikke bruk tida di på å drømme om hvor fint alt vil bli når bare han blir clean og kommer tilbake til deg. Finn deg en bedre mann og gå videre! Signerer denne, selv om jeg uavhengig av om eksen hadde brukt stoff ville mislikt sterkt at han begynte med en venninne. Anonymous poster hash: 56771...3e9
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #23 Skrevet 6. mai 2014 Hvis eksen din bruker stoff og er så utilregnelig at barnet ikke kan treffe ham uten tilsyn, syns jeg venninna di er rablende gal som går inn i et forhold med ham. Du har gjort det riktige. Skit i hvem han er sammen med nå. En junkie er så uansett bare forelska i dopet. Ikke bruk tida di på å drømme om hvor fint alt vil bli når bare han blir clean og kommer tilbake til deg. Finn deg en bedre mann og gå videre! Siste året har alle urinprøver vært fine. Startet med blodprøver. Også fine. Og da er han jo på vei tilbake... Men jeg trodde liksom at når han reiste seg igjen, så skulle han reise seg og komme til meg.. Ikke venninnen min.. Hva man drømmer om når man er forelska:) Anonymous poster hash: 314ed...4cb
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 6. mai 2014 #24 Skrevet 6. mai 2014 Hvis eksen din bruker stoff og er så utilregnelig at barnet ikke kan treffe ham uten tilsyn, syns jeg venninna di er rablende gal som går inn i et forhold med ham. Du har gjort det riktige. Skit i hvem han er sammen med nå. En junkie er så uansett bare forelska i dopet. Ikke bruk tida di på å drømme om hvor fint alt vil bli når bare han blir clean og kommer tilbake til deg. Finn deg en bedre mann og gå videre! Siste året har alle urinprøver vært fine. Startet med blodprøver. Også fine. Og da er han jo på vei tilbake... Men jeg trodde liksom at når han reiste seg igjen, så skulle han reise seg og komme til meg.. Ikke venninnen min.. Hva man drømmer om når man er forelska:) Anonymous poster hash: 314ed...4cb Er du i dine fulle fem? Skal du ta tilbake en kronisk narkoman etter at han har vært ren i bare ett år? Har du tenkt på barna eller? Du trenger ikke slik søppel som har rusa seg mens dere bodde sammen og hadde barn. La venninna di få "sjarmøren". Og jeg skjønner egentlig ham også. Hvis hans rus var begrunnet i en depresjon eller andre vansker her i livet så er det jo slik at du dumpet ham (med rette!) da han hadde det verst. Og nå vil du ha ham tilbake når han har kjempet seg alene tilbake til livet. Ikke noe rart han ikke vil tilbake til deg, han anser sikker det du har gjort som et svik, du vil bare være sammen med ham når han er på sitt beste, men stikker når han har det vanskelig. Jeg hadde heller ikke gått tilbake til en som dumpet meg.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2014 #25 Skrevet 6. mai 2014 Hvis det er slik at hun kjente deg og han når dere var sammen, har vært en av de du stolte på og klaget over han og situasjonen så syntes jeg det blir helt feil spesielt om hun er din venninne fortsatt i dag og du har barn med han. Tidsperspektivet spiller jo litt rolle også er bruddet nytt eller ligger det årevis tilbake i tid Er det ikke barn i bildet syntes jeg det gjør mindre. og var forholdet over før man ble venner så ville jeg ikke tenkt på det. Men jeg hadde nok slitt med å fortsette vennskapet om jeg var i dine sko. Jeg ville ha lurt på hvor mye jeg har sagt om ting som plutselig nå kommer exen for øre og om det overdrives osv. Jeg ville følt at jeg ikke kunne vært ærlig med henne om hvordan jeg har det, ting om barna og ihvertfall ikke om det var noe med han fordi hun plutselig sto i en annen posisjon, hvor hennes lojalitet mest sannsynlig (noe annet ville vært rart) nå ikke lå hos meg men hos han. Akkurat det med at hun blir stemor til barnet mitt trengte ikke være noe negativt, hvis jeg hadde visst at hun ville være typen god stemor så ville jo det på en måte være en lettelse. Men dama ville gått fra å være venninne til bekjent. Anonymous poster hash: d4879...46d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå