Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #1 Skrevet 5. mai 2014 5åringen min blir dårlig og kaster opp hver gang vi har spist: Pinnekjøtt Fenalår Kinamat Eller annen litt sterk mat Hun blir dårlig natten etter eller dagen etter. Skikkelige magesmerter og oppkast. Tåler hun bare ikke sterk mat? Eller er det en allergi? Pinnekjøtt er vel heller salt enn sterkt. Samme med fenalår. Hun har også ofte vondt i magen ellers. Så skal bestille legetime til henne imorgen. Noen som vet hva det kan være? Hun har også spist suppe som bare er kokt på et fenalår og kastet opp da også. Anonymous poster hash: 31f12...6f0
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #4 Skrevet 5. mai 2014 Stakkar jente Gå til legen Anonymous poster hash: 15d8f...e12
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #5 Skrevet 5. mai 2014 Allergi mot svin? Ei venninne av meg er likedan og tåler ikke svin. Anonymous poster hash: 97704...443
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #6 Skrevet 5. mai 2014 Allergi mot svin? Ei venninne av meg er likedan og tåler ikke svin. Anonymous poster hash: 97704...443 Hehe... Pinnekjøtt av svin? Fenalår ..? Anonymous poster hash: e3189...dd7
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #7 Skrevet 5. mai 2014 Det kan jo være hun reagerer på saltet? Det er ganske høyt saltinnhold i alle produktene du skriver.. Men har ikke hørt om noe lignende før, men ja, ta en tur til legen! Anonymous poster hash: c1882...f98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå