Gå til innhold

Dumpet en fyr for dette:


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg "dumpet" en fyr helt i startfasen, bare pga dialekten hans. Han pratet en dialekt jeg får skikkelig problemer med, hadde ganske mørk og kraftig stemme og man hørte det så tydelig...hele tiden. Alle hørte det.

 

Jeg er ikke overflatisk av meg, men der ble jeg det gitt. Men den eneste tanken i hodet mitt da var "resten av livet kanskje...denne dialekten...". Hjelp. 

 

 



Anonymous poster hash: b2538...64b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er heldig han kom seg unna ja,uten tvil!



Anonymous poster hash: 413a2...29f
Skrevet

 

Jeg "dumpet" en fyr helt i startfasen, bare pga dialekten hans. Han pratet en dialekt jeg får skikkelig problemer med, hadde ganske mørk og kraftig stemme og man hørte det så tydelig...hele tiden. Alle hørte det.

 

Jeg er ikke overflatisk av meg, men der ble jeg det gitt. Men den eneste tanken i hodet mitt da var "resten av livet kanskje...denne dialekten...". Hjelp. 

 

 

 

Anonymous poster hash: b2538...64b

 

ha ha ha! bergenser? 

 

Anonymous poster hash: d9867...460

Skrevet

Vel, da var det god nok grunn for deg. Hadde du falt pladask med det samme, hadde det neppe vært utslagsgivende.



Anonymous poster hash: d9a97...38d
Skrevet

Det kunne jeg også gjort.

Skrevet

Kan forstå det, for jeg har gjort det samme selv. Det er også en del av det man blir forelsket i, altså en viktig del av hele personen. Liker man ikke måten personen snakker på så blir også selve personen usjarmerende. På samme måten som noen personer kan gjøre en grusom dialekt sjarmerende.



Anonymous poster hash: 7483b...768
Skrevet

Det tror jeg at jeg også kunne gjort :(

 

Det er et par dialekter jeg virkelig finner så utrolig usjarmerende at jeg nok ikke hadde falt for mannen i utgangspunktet.

 

Men heldigvis slipper jeg å tenke på det, godt gift som jeg er :)

Skrevet

HI

Jeg følte meg litt råtten og overfladisk når jeg gjorde det. Men det hadde jo aldri kunnet funke. Godt å høre at jeg ikke er alene :)



Anonymous poster hash: b2538...64b
Skrevet

Tjah, jeg hadde ikke klart en kar fra Lom f.eks, eller Vågå, for jeg skjønner jo søren ikke hva de sier noen av dem. Klarer knapt nok å forstå hva de skriver når de bruker dialekt. 

 

Synes heller ikke trønderdialekt er spesielt sjarmerende dessverre.



Anonymous poster hash: 0247d...798
Skrevet

Men da var det ganske enkelt ikke ekte kjærlighet ;)

Skrevet

Jeg synes østfold dialekten er grusom. Og heller ikke kjempe begeistret for molde dialekt. Oslo dialekten, som jeg snakker, er den desidert kjedeligste.

Skrevet

Jeg synes østfold dialekten er grusom. Og heller ikke kjempe begeistret for molde dialekt. Oslo dialekten, som jeg snakker, er den desidert kjedeligste.

HI Dette var Molde faktisk...hihi. Jeg klarte det bare ikke. Men nei, kjærlighet var det ikke, det var uansett altfor tidlig i løypa ;)

 

Anonymous poster hash: b2538...64b

Skrevet

Har gjort det samme selv, og synes ikke det er overfladisk, men når man sitter der sammen med kjæresten, og får "ekle grøssninger" i nakken etter hvert, bare fordi fyren åpner munnen og snakker, så er det bedre å la begge slippe, enn å skulle "holde ut"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...