Gå til innhold

Kan jeg være gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste 2-3 ukene har jeg vært sliten, oppblåst, amper, kvalm og helt rar i kroppen. Jeg går ikke på noe prevensjon, og har ikke noe fast syklus. 24 april fikk jeg rosa utflod som senere ble litt brun, og varte litt over en uke. Og nå har jeg begynt å blø (2 dager). Mest sannsynelig er det vel mensen som har kommet, men jeg klarer ikke å slå meg til ro med det. Sist graviditet hadde jeg heller ikke noe fast syklus, så da blødde jeg ca en uke helt i begynnelsen av graviditeten. Blødningen kom samme dag som el i følge terminkalkulatoren. Flere som har hatt "mens" blødning tidlig i graviditeten? Har ikke penger til å kjøpe test før på fredag.

Anonymous poster hash: 80a06...9f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i samme båt som deg, og lurer også på om jeg er gravid. Har hatt 3 positive a1 tester og 2 negative cb tester.. men mensen er uteblitt og det har den vært i snart 60 dager.. Skal til legen å ta en blodprøve i morgen..

Anonymous poster hash: 3ab25...663
Skrevet

Har du ubeskyttet sex da?

Anonymous poster hash: d11ae...217

Skrevet

Jeg prøver å bli gravid, så ja, jeg har hatt ubeskyttet sex. Siden jeg har så lyst å bli gravid, så tror jeg egentlig at jeg bare innbiller meg disse "gravid" plagene. Men denne Blødningen er merkelig, og jeg har ikke hatt de typiske mens smertene som jeg bruker å ha.

Skrevet

oi, da tipper jeg du er gravid!

Er i samme båt som deg, og lurer også på om jeg er gravid. Har hatt 3 positive a1 tester og 2 negative cb tester.. men mensen er uteblitt og det har den vært i snart 60 dager.. Skal til legen å ta en blodprøve i morgen..

Anonymous poster hash: 3ab25...663

Skrevet

Noen flere synspunkter?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...