Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #1 Skrevet 5. mai 2014 hva er det for slags tull? Anonymous poster hash: 373ee...c89
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #2 Skrevet 5. mai 2014 Det er jo bare for gøy Anonymous poster hash: dc7a3...d1a
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #3 Skrevet 5. mai 2014 Tror halve "bygda" hjemme har hoppa, inkludert flere i kommunestyret Trodde den skulle dø ut, men ser det har spredt seg sørover. I går ble lillesøster utfordret, så nå er det vel min tur snart også #hoppihavet Anonymous poster hash: 69297...79a
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #4 Skrevet 5. mai 2014 Jeg ser ikke helt hva som er så gøy med det? Bli "tvunget" til å bade i iskaldt vann? Neitakk, det gjør jeg ikke. Nå ser jeg at utfordringen har kommet hit jeg bor og til folk jeg kjenner her. Men har gitt beskjed til mine næreste at det er ikke aktuelt for meg å bade. Og hvem pokker gidder å kreve ei falske vin eller lignende av venner som ikke vil bade? Barnslig!! Anonymous poster hash: ca68e...9b6
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #5 Skrevet 5. mai 2014 Jeg ser ikke helt hva som er så gøy med det? Bli "tvunget" til å bade i iskaldt vann? Neitakk, det gjør jeg ikke. Nå ser jeg at utfordringen har kommet hit jeg bor og til folk jeg kjenner her. Men har gitt beskjed til mine næreste at det er ikke aktuelt for meg å bade. Og hvem pokker gidder å kreve ei falske vin eller lignende av venner som ikke vil bade? Barnslig!! Anonymous poster hash: ca68e...9b6 Ingen som blir tvunget til noe som helst Barnslig? Ja kanskje det, men hva så? Anonymous poster hash: dc7a3...d1a
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #6 Skrevet 5. mai 2014 Ok, skjønner. Har nå badet i sjøen flere ganger i år , så hadde ikke vært det store problemet.. Har ikke selv blitt utfordret, men hører flere klager på at de har blitt det, uten å skjønne hvorfor. Anonymous poster hash: 373ee...c89
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #7 Skrevet 5. mai 2014 Jeg synes greie hadde vært gøy, hvis det var snakk om en utfordring uten straff for de som ikke ville. Da kunne jeg kanskje funnet på å tatt meg en dukkert.Men sånn som den er, "hopp i havet eller kjøp en flaske vin/en pakke tobakk/spabehandling eller gud vet hva til den/de som utfordrer deg". Nei, da blir jeg irritert, og kommer verken til å hoppe i havet eller handle premier til utfordrere. Anonymous poster hash: 4b528...008
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #8 Skrevet 5. mai 2014 http://www.nrk.no/nordnytt/facebookbad-gir-penger-i-kassa-1.11699672 Anonymous poster hash: 5a380...b0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå