Gå til innhold

Dere som har født

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke "forvarsler" fikk dere, om dere i det hele tatt fikk noen? Og hvor lang tid i forveien kom disse varslene?

Tenker ikke på de vanlige som vannavgang og rier..

Anonymous poster hash: 5acdb...09d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble dårlig i magen.

Diare og luft.

UTROLIG SLITEN.

Urolig i kroppen.

Anonymous poster hash: 9b3da...4cd

Skrevet

Med første så var jeg dårlig, uggen og ekstra kvalm et døgn før jeg fødte og før jeg fikk rier.. Tok ikke dette som et varsel på fødsel der og da, men i ettertid tenker jeg at det var det..

med andremann hadde jeg så sinnsykt vondt i magen.. Ikke rier, men faktisk ganske vondt hele tiden. Som en ekstra lang kynner som varte i mange timer. Dette var nok starten på de første cm tror jeg. Vannet gikk 12timer senere, og da hadde jeg 4cm åpning. Trodde der og da at det var magekrampe eller noe.

Anonymous poster hash: 9d697...1ab
Skrevet

To dager før følte jeg meg nesten syk. Slapp, varm og sengeliggende. Dagen før gikk jeg mye på do, litt bløt avføring. Så gikk slimproppen på morgenen, riene begynte svakt utpå dagen og vannet gikk på natten. Han kom ut 14. Med andre gutten hadde jeg mer lurevarsler, sterke kynnere som kom regelmessig i timesvis for så å forsvinne. Dette skjedde to ganger. Samme dag han kom gikk slimproppen. Vannet måtte de ta når jeg var kommet til 9 cm på sykehuset. Så det eneste som var likt var slimproppen ;)

Skrevet

Jeg så forresten aldri noe til denne slimproppen før noen av mine fødsler :)

Anonymous poster hash: 9b3da...4cd

Skrevet

vel,trodde det skulle skje mye før,hadde sterke Rier i 3 døgn,på 3 dagen kom han,så for  oss gikk det sakte,fordi jeg trodde det var flere ganger at jeg fødte,men ikke gjorde det

Skrevet

Nei, ingenting. Jeg var sliten da, men jeg gikk på vgs helt frem til jeg startet så det var kanskje ikke så rart at jeg var sliten :)

Skrevet

Ingenting.

Anonymous poster hash: 2b1e1...2b2

Skrevet

Ingenting før jeg begynte å dryppe fortervann rett før riene begynte noen timer senere.

Anonymous poster hash: ca197...be5
Skrevet

Ingenting før jeg begynte å dryppe fortervann rett før riene begynte noen timer senere.

Anonymous poster hash: ca197...be5

Samme på meg, hadde såvidt litt kynnere i svangerskapet :P 

Skrevet

Overhodet ingenting. Formen var bra, ikke sliten og trøtt, ikke merket en eneste kynner, ikke nedpress... Ingenting...

Skrevet

Første svangerskap: Nesten ikke noe kynnere, ikke nedpress eller slimpropp eller noe som helst. Noen svake kynnere i timene før vannet gikk og jeg hadde da 4 cm åpning.

Andre svangerskap: Har hatt masse nedpress og nesten konstante kynnere i over en mnd. Termin denne uken så veldig spent:)

Anonymous poster hash: 50799...2e2

Skrevet

Jeg hadde ingen spesielle tegn eller varsler den dagen, annet enn at jeg var jo sliten og hadde mye kinnene osv. Vannet gikk da jeg skulle legge meg en kveld uten at jeg hadde opplevd den dagen noe annerledes enn de andre dagene like før,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...