Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #2 Skrevet 5. mai 2014 Det varierer, men vanligvis rundt en ukes tid. Anonymous poster hash: c0073...99b
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #3 Skrevet 5. mai 2014 Det varierer, men vanligvis rundt en ukes tid. Anonymous poster hash: c0073...99b Jeg mener fra politiet erklærer deg som siktet og tatt på fersken til saken faktisk kommer til retten. Anonymous poster hash: f0c18...434
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #4 Skrevet 5. mai 2014 Å ja. Det kan ta veldig lenge, gjerne 6-18 måneder. Anonymous poster hash: c0073...99b
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #5 Skrevet 5. mai 2014 Veldig forskjellig. Jeg anmeldte en person og saken kom først for retten 1 år senere. Det tok så flere uker før jeg fikk brev i posten med hele rettsaken og alle opplysninger om hva personen ble dømt for og hvilken straff hun fikk. Anonymous poster hash: 4a4b1...d6b
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #6 Skrevet 5. mai 2014 Veldig forskjellig. Jeg anmeldte en person og saken kom først for retten 1 år senere. Det tok så flere uker før jeg fikk brev i posten med hele rettsaken og alle opplysninger om hva personen ble dømt for og hvilken straff hun fikk. Anonymous poster hash: 4a4b1...d6b Hun ble satt som siktet i en mai mnd husker jeg, og saken kom for retten da i oktober mnd. Dvs 5 mnd fra siktet til rettsaken kom opp. Anonymous poster hash: 4a4b1...d6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå