Gå til innhold

Er det normalt å slutte å elske noen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når du føler de har kjørt deg på ræva økonomisk pga de har dratt inn inkasso i forholdet og du har blitt nødt til å ta opp kredittkort for å hjelpe?

Skulle aldri gjort det. Nå er han sluttet å jobbe også. Er så stygg at jeg har sagt at dersom han ikke får seg en jobb innen høsten så drar jeg med barna. Orker ikke å åpne ti regninger til dagen.

Anonymous poster hash: 7d905...a81

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du føler de har kjørt deg på ræva økonomisk pga de har dratt inn inkasso i forholdet og du har blitt nødt til å ta opp kredittkort for å hjelpe?

Skulle aldri gjort det. Nå er han sluttet å jobbe også. Er så stygg at jeg har sagt at dersom han ikke får seg en jobb innen høsten så drar jeg med barna. Orker ikke å åpne ti regninger til dagen.

HELT NORMALT! gav eksen ett år på å komme seg i jobb, noe han ikke gjorde....Jeg gikk :(

Anonymous poster hash: 262cf...bda

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Ja, det er normalt! Blir på lik linje med andre former for tillitsbrudd/svik.

Skrevet

Ja, han lovet meg å aldri slutte å jobbe. Nå føler jeg hele familien ser ned på oss. Han flyr rundt og hjelper alle med ting og tang, når han heller burde vært på jobb! Blir sprø og lovet meg selv at jeg aldri skulle være med en slik latsekk av en mann...

HI

Skrevet

DU har tatt opp kredittkortlån? Og HAN har dratt inn inkasso?

Noe skurrer litt i din tolkning av ansvaret her... Dere har vel sammen pådratt dere inkasso dersom dere ikke har klart å betale regningene?

Anonymous poster hash: 19895...f02

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...