Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #1 Skrevet 5. mai 2014 Når du føler de har kjørt deg på ræva økonomisk pga de har dratt inn inkasso i forholdet og du har blitt nødt til å ta opp kredittkort for å hjelpe? Skulle aldri gjort det. Nå er han sluttet å jobbe også. Er så stygg at jeg har sagt at dersom han ikke får seg en jobb innen høsten så drar jeg med barna. Orker ikke å åpne ti regninger til dagen. Anonymous poster hash: 7d905...a81
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #2 Skrevet 5. mai 2014 Når du føler de har kjørt deg på ræva økonomisk pga de har dratt inn inkasso i forholdet og du har blitt nødt til å ta opp kredittkort for å hjelpe? Skulle aldri gjort det. Nå er han sluttet å jobbe også. Er så stygg at jeg har sagt at dersom han ikke får seg en jobb innen høsten så drar jeg med barna. Orker ikke å åpne ti regninger til dagen. Anonymous poster hash: 7d905...a81 HELT NORMALT! gav eksen ett år på å komme seg i jobb, noe han ikke gjorde....Jeg gikk Anonymous poster hash: 262cf...bda
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 5. mai 2014 #3 Skrevet 5. mai 2014 Ja, det er normalt! Blir på lik linje med andre former for tillitsbrudd/svik.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #4 Skrevet 5. mai 2014 Ja, han lovet meg å aldri slutte å jobbe. Nå føler jeg hele familien ser ned på oss. Han flyr rundt og hjelper alle med ting og tang, når han heller burde vært på jobb! Blir sprø og lovet meg selv at jeg aldri skulle være med en slik latsekk av en mann... HI Anonymous poster hash: 7d905...a81
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #5 Skrevet 5. mai 2014 Når du føler de har kjørt deg på ræva økonomisk pga de har dratt inn inkasso i forholdet og du har blitt nødt til å ta opp kredittkort for å hjelpe? Skulle aldri gjort det. Nå er han sluttet å jobbe også. Er så stygg at jeg har sagt at dersom han ikke får seg en jobb innen høsten så drar jeg med barna. Orker ikke å åpne ti regninger til dagen. Anonymous poster hash: 7d905...a81 DU har tatt opp kredittkortlån? Og HAN har dratt inn inkasso? Noe skurrer litt i din tolkning av ansvaret her... Dere har vel sammen pådratt dere inkasso dersom dere ikke har klart å betale regningene? Anonymous poster hash: 19895...f02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå