Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #1 Skrevet 5. mai 2014 For jenter som liker å feste til solen går ned (ikke på nattklubber, men på koselige buber/barer. Gjerne karaokebarer med fulle engelskmenn). Anonymous poster hash: e6b79...c5c
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #2 Skrevet 5. mai 2014 Kan anbefale Malaga, strand og koselige utesteder. Ikke så stor by, slik at man lett får oversikten, men stor nok til at det er bra utvalg av butikker etc. God mat og masse cava! Usikker på karaoke/fulle engelskmenn da... Anonymous poster hash: 344ce...d5d
<3 2G <3 Skrevet 5. mai 2014 #3 Skrevet 5. mai 2014 For meg er det London som gjelder er ikke så glad i å feste på tur, men tar det i shopping
Dette er min mening: Skrevet 5. mai 2014 #4 Skrevet 5. mai 2014 Da ser jeg for meg at London, Edinburgh eller Dublin må være noe for dere
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #5 Skrevet 5. mai 2014 London, Edinburg, Dublin, Berlin, København Kanskje litt dårlig med engelskmenn på de to siste Anonymous poster hash: cbf7c...cfd
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #7 Skrevet 5. mai 2014 Vi har vært på jentetur til København, Oslo, gdansk og Warzawa. Av de er det København som er det beste stedet for å feste God tur Anonymous poster hash: b4bae...6a3
FirstAidKit Skrevet 5. mai 2014 #9 Skrevet 5. mai 2014 Jeg ville dratt til New York! Der har de alt, absolutt alt Elsker den byen!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #10 Skrevet 5. mai 2014 Hvorfor drar dere på jentetur til storbyer for å feste? Hvis det er drikke dere skal kan dere jo likegodt dra på hytta, til et eller annet svett chartersted eller til nabobyen. Jeg synes at man skal reise til storbyer for å oppleve noe. Se på kunst, kultur og historie i den byen man reiser til. Fantastiske reisemål som Roma, Paris, Budapest, Praha, San fransisco, Istanbul, Tokyo osv er bortkasta på folk som bare skal henge på pub. Anonymous poster hash: 7ad48...61c
Virginia. Skrevet 5. mai 2014 #11 Skrevet 5. mai 2014 For jenter som liker å feste til solen går ned (ikke på nattklubber, men på koselige buber/barer. Gjerne karaokebarer med fulle engelskmenn). Anonymous poster hash: e6b79...c5c Uten fulle engelskmenn antar jeg, men Glasgow har jeg hørt er bra
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #12 Skrevet 5. mai 2014 Jeg og venninne er hvert år på jentetur for å nettopp feste Drar alltid til utlandet:) Har vært i New york, Malaga, Praha, London m.m. I år går turen til Amsterdam Drar sjeldent på museer og andre serverdigheter..hehe.. vi er der for å slå ut håret. Ser du har fått mange gode forslag allerede. God tur Anonymous poster hash: 28a66...b11
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #13 Skrevet 5. mai 2014 Reykjavík! Kanskje ikke så veldig stor, men bra uteliv Anonymous poster hash: b6b1b...b71
DaenerysStorm Skrevet 5. mai 2014 #14 Skrevet 5. mai 2014 Hvorfor drar dere på jentetur til storbyer for å feste? Hvis det er drikke dere skal kan dere jo likegodt dra på hytta, til et eller annet svett chartersted eller til nabobyen. Jeg synes at man skal reise til storbyer for å oppleve noe. Se på kunst, kultur og historie i den byen man reiser til. Fantastiske reisemål som Roma, Paris, Budapest, Praha, San fransisco, Istanbul, Tokyo osv er bortkasta på folk som bare skal henge på pub. Anonymous poster hash: 7ad48...61c Hvis HI har lyst til å reise til en storby for å drikke så gjør hun nok det uansett hva du mener Men hadde vært greit å vite sånn ca. budsjett da, er jo ganske store prisforskjeller
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #15 Skrevet 5. mai 2014 Reykjavík og Helsinki! Vært på jentetur begge plasser! Fantastisk! Anonymous poster hash: 3cf19...7f4
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2014 #16 Skrevet 5. mai 2014 Hvorfor drar dere på jentetur til storbyer for å feste? Hvis det er drikke dere skal kan dere jo likegodt dra på hytta, til et eller annet svett chartersted eller til nabobyen. Jeg synes at man skal reise til storbyer for å oppleve noe. Se på kunst, kultur og historie i den byen man reiser til. Fantastiske reisemål som Roma, Paris, Budapest, Praha, San fransisco, Istanbul, Tokyo osv er bortkasta på folk som bare skal henge på pub.Anonymous poster hash: 7ad48...61c Hvis HI har lyst til å reise til en storby for å drikke så gjør hun nok det uansett hva du mener Det regner jeg da også med. Synes ikke det er mindre teit av den grunn Jeg synes bare det er en dum grunn til å fly med tanke på flyutslipp og en bortkasta mulighet til faktisk å lære noe og oppleve noe som er litt mer spennende og opplysende enn fylla. Det er litt trist at det skal være poenget med å reise. Jeg er helt inneforstått med at det er jeg som er sær som mener dette, men det endrer ikke at jeg synes fylleturer er lavpanna. Anonymous poster hash: 7ad48...61c
<3 2G <3 Skrevet 5. mai 2014 #17 Skrevet 5. mai 2014 København er bra by å feste i ja Vedlig rimelige hoteller nært pubene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå