Gå til innhold

Aiaiai, mensrn på bryllupsdagen 😵

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ammer, tåler ikke hormonpreparater så kan ikke utsette mensen med piller og ser ut til å få mensen tre dager før bryllupet mitt! 😞 Da blør jeg som mest selve dagen...

Noen som har gode tips? Ser for meg tidenes styr med dobesøk, stor kjole, lekkasjer, menssmerter fra h og generelt ubehag... Æsj åsså! 😞

Anonymous poster hash: 5f985...d58

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei og nei, er du sikker på at du ikke kan få utsatt mensen? Hvor gammel er barnet da? Kan det være at du har sluttet å amme til den tid? Jeg ville nok tatt meg en tur til legen og hørt der om det er noe som kan gjøres, evt. noen medisiner du ikke har hørt om før.

Er mensen alltid til samme tid? Det kan være at stresset rundt bryllupet gjør at den utsetter seg selv, vet at noen kan bli påvirket av stress. Jeg får f.eks aldri mensen rundt eksamenstiden, heldigvis! 

Anonymous poster hash: 369f0...06a
Skrevet

Ugh, dette skjedde med meg også...jeg tok 1g Paracet + 200mg Ibux mot smertene, slang inn grønn tampong i tillegg til bind (for å være 100% sikker..herregud, kjolen er jo hvit). Skiftingen gikk i grunn greit, men jeg hadde ikke den største bløtkaka til kjole. Ha smertestillende og tamponger/bind i veska til forloveren din, og gi henne ansvaret for at du slipper å bli sett med samtlige ting i hånda av alle gjestene på vei til do.. Når det gjelder bryllupsnatta hadde det ingenting å si for vår del, vi slokna begge to på 3 sek og det var igrunn helt greit :) Hadde hatt sex før liksom.. :P

Anonymous poster hash: dc68d...b95
Skrevet

Takk for svar. Bryllupsnatta blir nok p slukne rett innenfor hitelldøra uansett så det er ikke så mye problem 😝 Men forloveren min er en mann da... 😛 Og keg kan ikke bruke tampong pga kobberspiral, og ammingen er minimal allerede nå, men hovedproblemet med piller er at jeg blir kjempesyk av hormonpreparater, så jeg kan ikke ta dem uansett... 😕 Æsjameg...krysser fingrene for stress som utsetter! 😝

Anonymous poster hash: 5f985...d58

Skrevet

Mooncup?

Anonymous poster hash: ec31b...eef
Skrevet

Mooncup?

Anonymous poster hash: ec31b...eef
Skrevet

Menskopp! og evnt hør med legen om medisin som utsetter den til deg. Husker ikke hva det heter. Du starter tre dager før forventet mens.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...